Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل ارتش با حضور در دانشگاه افسری نیروی پدافند هوایی، از بخش‌های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با حضور در دانشگاه افسری نیروی پدافند هوایی، از بخش‌های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.

امیر موسوی وهیئت همراه ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف دانشگاه نیروی پدافند هوایی، با فرماندهان و مسئولین این دانشگاه نیز دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده کل ارتش در این دیدار گفت: سال ۹۸ سال پربرکتی برای نیروی پدافند هوایی است که باید این فرصت را غنیمت شمرد.

وی با بیان این‌که دانشگاه افسری از دیدگاه مقام معظم رهبری مهمترین بخش برای ارتش محسوب می‌شود، افزود: تمام تلاش فرماندهان ومسئولین دانشگاه باید این باشد که افسران خوب تربیت کرده، تمام تجربیات خود را دراختیار دانشجویان قرار دهند و همچنین دانشجویان را پس از فارغ التحصیلی مورد ارزیابی قرار دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۳۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر موسوی: عملیات «وعده صادق» خنجر امت اسلام با اراده ملت ایران بر تن رژیم صهیونیستی است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» پیش از ظهر امروز (پنج‌شنبه) در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: عده‌ای می‌گفتند مگر می‌شود به رژیم صهیونیستی موشک زد، بله اگر لازم باشد، موشک زده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اگر باز هم خطایی سر بزند، قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم، عنوان کرد: اول همه باید بدانیم اقدام جمهوری اسلامی ایران دفاع مشروع در مقابل اقدام نامشروع رژیم کودک‌کش صهیونیستی بوده و در واقع این حق مشروع یک ملت مقتدر و توانمند بوده است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه زوایای مختلف عملیات‌ها ۱۰ تا ۲۰ سال بعد گفته می‌شود، ادامه داد: از روز ۱۴ فروردین ماه که ما گفتیم تنبیه می‌کنیم، آن‌ها همه در آماده باش کامل رفتند و ۱۰۰ فروند انواع و اقسام شامل شناسایی الکترونیک، رله، عکس‌برداری، شنود صوتی، ضد سیگنالی، جنگنده و ... از مرز غربی تا جنوب غربی و تا سرزمین‌های اشغالی مرتب گشت می‌زدند.

سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: سطح دوم آمادگی آنان روی زمین بود که تمام سامانه‌های پدافندی آنان در منطقه و سامانه خودشان بنام گنبدآهنین که البته دیگر حتی کودکان هم می‌دانند آهنین نیست، آماده بودند.

وی گفت: سه تا چهار مسیر پروازی در این مسیر وجود داشت و هواپیما‌های مختلف از کشور‌های مختلف در حال تردد بودند که با این شرایط محاسبه ریاضی می‌گفت عملیات وعده صادق غیر ممکن است، اما اراده ملت عزیز ایران و نیرو‌های مسلح مهمتر بود و محل نظامی را آنجا مورد هدف قرار داد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: اینکه رژیم صهیونیستی یک شهر بی‌پناه مثل غزه حمله کند ارزش نظامی ندارد، با اینکه یک نقطه نظامی را در یک نقطه نظامی دیگر زده شود، ارزش نظامی دارد و این اتفاق بزرگی بود که در عملیات وعده صادق افتاد.

سرلشکر موسوی بیان کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی با خوی وحشی‌گری خود در غزه انسان‌های بی‌گناه را به طور وحشتناک شهید می‌کند تا این تصور را ایجاد کند که بی‌رقیب است، اما عملیات وعده صادق این تصور را خط زد.

وی عملیات وعده صادق را فرود خنجر امت اسلام با اراده ملت ایران بر تن رژیم منحوس صهیونیستی دانست و گفت: این عملیات دل همه مسلمانان و قلب آزادی‌خواهان و عدالت طلبان دنیا را شاد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرلشکر موسوی: عملیات «وعده صادق» خنجر امت اسلام با اراده ملت ایران بر تن رژیم صهیونیستی است
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف