Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسابقات کشوری قایقرانی اسلالوم در بخش آقایان و در رده‌های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان روز گذشته ۲۴ خرداد ۹۸ در رودخانه زاینده رود واقع در روستای سوادجان شهرستان سامان برگزار شد.

در این مسابقات ۱۱ تیم از استان‌های تهران، البرز، قزوین، همدان، مرکزی، مازندران، گیلان، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و بوشهر شرکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این رقابت‌ها در بخش کانو جوانان، محمدمهدی کنارنگ از چهارمحال و بختیاری رتبه اول، محمد مهدوی نیا از تهران رتبه دوم و عرفان آقایی از گیلان رتبه سوم را به دست آورد.

در بخش کایاک جوانان هم محمدمهدی کنارنگ از چهارمحال و بختیاری، مرصاد واحدی از البرز و فراز حسینیان از اصفهان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش کانو بزرگسالان امیررضا نژاد از تهران مقام اول، مهدی نظری از گیلان مقام دوم و مهران رضایی منش از کرمانشاه مقام سوم را کسب کردند.

در بخش کایاک بزرگسالان نیز آریا جعفری از اصفهان، مهدی نظری از گیلان و مصطفی بیانی از مازندران به ترتیب حائز عناوین اول تا سوم شدند.

در رده سنی پیشکسوتان هم مهرداد رحیمی از چهارمحال و بختیاری اول، حسین بیگی از تهران دوم و محسن ریاحی از اصفهان سوم شد.

گفتنی است: مسابقات کشوری قایقرانی اسلالوم در بخش بانوان هم امروز شنبه ۲۵ خرداد ماه با حضور ۲۸ قایقران در رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ف

پایان مسابقات کشوری قایقرانی اسلالوم در بخش آقایان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۳۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا قسمتی ابری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: با کاهش دمای صبحگاهی احتمال خسارت به محصولات باغی و زراعی پیش بینی می‌شود.
مبینی افزود: برای روز‌های پنج شنبه و جمعه آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری در پاره‌ای مناطق رگبار بهاری و رعد وبرق گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۹ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • بیکاری ۸۳ درصد از جوانان هند
  • بلداجی سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • ترافیک سبک در محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • قضاوت داور چهارمحالی در مسابقات تنیس روی میز کشور
  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در مسابقات تنیس روی میز کشور
  • جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن (ع) در چهارمحال و بختیاری
  • کوهرنگ سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • امشب ۱۱ استان به زیر صفر می‌رود
  • آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا قسمتی ابری