Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال تهران تاکید کرده همه بازیکنان در کلینیک پزشکی شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران قرار است پیش از آغاز فصل جدید بازی‌ها روز چهارشنبه هفته جاری در کلینیک پزشکی شرکت کنند تا آزمایشات لازم پیش از فصل را بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب اینجاست که آندره‌آ استراماچونی به مسئولان باشگاه تاکید کرده همه بازیکنان باید در این آزمایشات حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر استقلال استراماچونی میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۳۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد

 مالکیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد تا مانع بزرگ برای کسب مجوز حرفه‌ای جهت حضور در رقابت‌های آسیایی برداشته شود.

به گزارش تسنیم، مراسم واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی امروز (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403) با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر رضا درویش و علی خطیر مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، مسئولان فدراسیون فوتبال حضور داشتند.

به گزارش تسنیم، بر این اساس 85 درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر (30 درصد)، ملت (20 درصد)، تجارت (20 درصد)، صادرات (5 درصد)، رفاه (5 درصد) و اقتصاد نوین (5 درصد) انتقال پیدا کرد.

10 درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است 5 درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه نیز به زودی به پیشکسوتان واگذار شود.

مالکیت مشترک سرخابی‌ها که در اختیار وزارت ورزش بود مشکل اصلی دو باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سخنگوی کمیسیون اصل نود: تخلفات عمده‌ای در بخش خصوصی سازی انجام می‌شود روحانی: واگذاری استقلال و پرسپولیس حتما انجام شود

دیگر خبرها

  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • برپایی پاویون دانش بنیان‌ها در نمایشگاه ایران هلث
  • ایران هلث ۱۴۰۳؛ سکوی پرتاب شرکت‌های دانش‌بنیان به سوی صادرات