Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@04:18:39 GMT

اعتراض شخصیت‌های تونس به حضور هیئت صهیونیستی در تونس

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۳۷۳۰

اعتراض شخصیت‌های تونس به حضور هیئت صهیونیستی در تونس

شخصیت‌های تونس در مقابل حضور هیئت صهیونیستی در تونس موضع‌گیری کرده و به شدت به آن معترض شدند. ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸ بین الملل آفریقا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از  المیادین، بوعلی مبارکی معاون دبیرکل اتحادیه عمومی شغل تونس در گفتگو با شبکه المیادین در مقابله با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت که تونس هرگونه تماس با جریان های عربی را رد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به نمایندگی از اتحادیه عمومی شغل تونس ابراز داشت که اتحادیه عمومی شغل تونس هرگونه تلاش برای عادی سازی را رد می کند. مبارکی تاکید کرد: از دولت تونس می‌خواهم که درباره دیدار با هیئت رژیم صهیونیستی حقیقت را بگوید.

بو علی مبارکی ادامه داد: کسانی که مسئول حضور هیئت صهیونیستی در تونس هستند در جنایت های آنها شریک بوده و باید پاسخگوی این خیانت بزرگ باشند.با هرگونه ابزاری که در تلاش برای عادی سازی با رژیم صهیونیستی باشد مقابله می کنیم.

جبهه مردمی فلسطین سفر هیئت‌های صهیونیستی به تونس را محکوم کرداعتراض گسترده مردم تونس به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

وی در ادامه این گفتگو اظهار داشت: می‌خواهم از طریق شبکه المیادین اعلام کنم که شبکه مقاومت با هرگونه تلاش برای عادی سازی مبارزه می کند. شبکه المیادین یک شبکه ملی است که با هرگونه تلاش برای عادی سازی با رژیم صهیونیستی مقابله می کند. این دیدار رسواکننده یک تجاوز جدید ضد تونس است.

همچنین زهیر مخلوف عضو دفتر اجرایی مرکز آزادی مطبوعات تونس به مدارکی اشاره کرد که نشان می دهد صهیونیست ها از راه تل آویو به تونس رسیده اند.

مخلوف در ادامه به المیادین تاکید کرد که می ترسیم که دولت تونس بخواهد به صورت پنهانی به عادی سازی با رژیم صهیونیستی بپردازد و این بسیار خطرناک است.

ایمن حاج یحیی معاون دبیرکل جنبش مبارزه نیز در همین راستا اعلام کرد که این سفرها به تونس با هماهنگی تجهیزات امنیتی رژیم صهیونیستی انجام شده است.

شبکه 12 تلویزیون اسرائیل فاش کرد که 2 هزار گردشگر (صهیونیست) از فلسطین اشغالی به تونس سفر کردند تا معبد "الغریبه" را در جزیره جربه زیارت کنند. سفر این تعداد صهیونیست به تونس از سال 2011 تاکنون سابقه نداشته است. در برنامۀ سفر آنها بازدید از خانۀ شهید "خلیل الوزیر (ابوجهاد) گنجانده شده است و "رونی الطرابلسی" وزیر گردشگری تونس از صهیونیست ها هنگام ورودشان به این کشور عربی استقبال کرد و به آنها خوش آمد گفت.

سفر صهیونیست ها به تونس به بهانه زیارت معبد الغریبه در جزیره جربه در جنوب این کشور با هدف عادی سازی روابط بار دیگر جنجال به راه انداخته است.

صهیونیست ها ماه آوریل هر سال به تونس سفر می کنند و صهیونیست ها با گذرنامه های اسرائیلی یا اروپایی به تونس می روند و جار و جنجال امسال بیشتر از گذشته بود زیرا تعداد صهیونیست هایی که امسال به تونس رفتند، بیشتر از گذشته بود به نحوی که در میان 6 هزار گردشگر دو هزار صهیونیست بودند.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,88/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تونِس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تون س تون س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۳۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات زیرگیری در قدس اشغالی و زخمی شدن دو صهیونیست

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد خبر‌ها از عملیات زیرگیری با خودرو در قدس اشغالی و زخمی شدن دو نفر حکایت دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سازمان اورژانس رژیم اشغالگر هم زخمی شدن دو نفر را در این عملیات تأیید کرده است. رسانه‌های صهیونیستی همچنین از حضور گسترده نیرو‌های امنیتی و پلیس و ضبط سلاح کارلو در محل حادثه خبر دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پلیس اسرائیل اعلام کرد دو نفر را به اتهام انجام عملیات زیرگیری با خودرو در دو محل نزدیک به هم در قدس اشغالی تحت تعقیب قرار داده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این ادعای صهیونیست‌ها در حالی است که برخی منابع محلی اعلام کردند عاملان این عملیات دو نفر بوده و به سلامت محل عملیات را ترک کرده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این حمله ساعاتی قبل از شروع عید پسح انجام شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • صدای کارشناس اسرائیلی نیز از جنایات صهیونیست‌ها در غزه در آمد
  • طوفان الاقصی، صهیونیست‌ها را در وضعیت فرسایشی قرار داد
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • گوگل در دفاع از رژیم صهیونیستی ۲۰ کارمند دیگر خود را اخراج کرد
  • ناکامی اپوزیسیون در سفیدشویی از صهیونیست‌ها
  • بسته ماندن غرفه رژیم صهیونیستی به علت اعتراض ها در ونیز
  • بسته ماندن غرفه رژیم صهیونیستی به خاطر اعتراض ها در ونیز
  • عملیات زیرگیری در قدس اشغالی و زخمی شدن دو صهیونیست