Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم ملی بسکتبال گفت: فدراسیون اردوهای خوبی برایمان در نظر گرفته و هر چه بازی دوستانه بیشتری داشته باشیم آماده تر خواهیم بود. ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد جمشیدی بازیکن تیم ملی بسکتبال در حاشیه اردوی تیم ملی بسکتبال  اظهار کرد: اردوی خوبی است و  از نظر زمانی مدت آن بلند یا کوتاه نیست، زمان خوبی تا جام جهانی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بچه‌ها همدیگر را می‌شناسند و سال‌ها با هم بازی کرده‌اند. تلاش می‌کنیم نتیجه خوبی در جام جهانی بگیریم. 

وی  در مورد ترکیب تیم ملی بسکتبال که متشکل از باتجربه‌ها و جوان تر‌هاست  اظهار کرد:  با تجربه‌ها به جوان‌ترها کمک می‌کنند تا جا پای خود بگذارند، جوان‌ترها هم تلاششان این است پیشرفت کنند. 

بازیکن تیم ملی بسکتبال در مورد حریفان ایران در جام جهانی گفت: اسپانیا را که همه می‌شناسند اما در مورد تیم تونس باید بگویم که این تیم  قهرمان آفریقا شده و پورتوریکو هم قوی است این  تیم در آمریکای جنوبی خیلی خوب نتیجه گرفته و در واقع حریفان‌مان دست و پا بسته‌ای نیستند و ما هم خوب هستیم و تلاش می‌کنیم در جام جهانی خوب کار کنیم. 

جمشیدی در مورد بازی های تدارکاتی در نظر گرفته شده برای تیم ملی تصریح کرد: فدراسیون  اردوهای خوبی در نظر گرفته است. هر چه بازی دوستانه بیشتری داشته باشیم آماده تر خواهیم بود.

شاهین‌طبع: به دلیل مسائل فنی، برخی از بسکتبالیست‌ها به تیم ملی دعوت نشدند/ صمد نیکخواه مصدومیت جزیی دارد

 

انتهای پیام/

R7878/P/S3,31/CT11 واژه های کاربردی مرتبط بسکتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۳۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان پسر ایران که در دومین اردوی برون مرزی ترکیه به سر می‌برد، امشب سه شنبه مقابل تیم نوجوانان این کشور به میدان رفت و توانست ۳۰ به ۲۲ به پیروزی برسد.    نیمه نخست این دیدار با افت و خیز فراوانی همراه بود و دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در اواخر نیمه این تیم ترکیه بود که توانست با برتری ۱۱-۱۴ به رختکن برود.    اما در نیمه دوم با تغییر سیستم دفاعی و بازی خوب، نوجوانان ایران توانستند بازی را در دست بگیرند و با ۸ اختلاف گل و با نتیجه ۲۲_۳۰ این بازی را به سود خود به پایان برسانند.   لازم به ذکر است برگزاری دومین اردوی برون مرزی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید
  • فردین یوسفی: نگاه نکردم، فقط گل زدم!