Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@01:24:33 GMT

تشکیل کمیته‌ای برای کنترل حوادث

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۳۷۹۷

تشکیل کمیته‌ای برای کنترل حوادث

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید نمکی وزیر بهداشت در حاشیه نهمین کنگره حوادث و بلایا و در جمع خبرنگاران درباره لزوم داشتن فرماندهی واحد در هنگام بروز حوادث و بلایا اظهار کرد: کشور ما ایران در رابطه با بلایا و عوارض ناشی از آن تاوان‌های بسیاری پرداخت کرده است که در زمینه سفید شدن زمینه زلزله و چه در سایر اتفاقات بنابراین باید به دنبال مدیریت پیشگیرانه در این زمینه و تشکیل کمیته‌ای باشیم تا این تلفات را کنترل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد به دنبال آن هستیم تا کمیته مشترک با وزارت به کشور و سایر نهاد‌های مرتبط داشته باشیم و بتوانیم در زمینه ساخت مکان‌های مختلف و بهبود ایمنی تلاش کنیم نیاز به قانون گذاری در اینزمینه باشد؛ در این کمیته مشخص خواهد شد که هر یک از بخش‌های کشور از جمله وزارت بهداشت چه مسئولیتی در هنگام بروز حوادث و بلایا دارند و توانایی‌های هر بخش چگونه می‌تواند به کاهش عوارض و خطرات کمک کند.

نمکی گفت عملکرد مناسب سازمان‌های امدادرسان در سیل اخیر نشان دهنده همکاری مناسب به آن‌ها بود، اما کماکان مطلوبیت لازم را در زمینه انسجام و هماهنگی نداریم و به همین دلیل است که به دنبال تشکیل این کمیته هستیم علی رغم درگیری بیش از ۶ استان در سیل اخیر حتی یک مورد اپیدمی نداشتیم، اما باید وضعیت بهبود پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه سازمان لیگ بسکتبال جهت تشکیل کمیته انضباطی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در خصوص حواشی دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی روز چهارشنبه ساعت ۱۶:۰۰ در محل فدراسیون بسکتبال برگزار خواهد شد.   حواشی مورد برسی در این جلسه به شرح زیر است:   ۱- دعوت از سرپرست تیم ذوب آهن اصفهان در خصوص حواشی تماشاچیان در بازی تیم کاله مازندران.   ۲- دعوت از سرپرست تیم شهرداری گرگان در خصوص حواشی تماشاچیان در بازی تیم لیموندیس شیراز   ۳ - دعوت از محمد هادی لکزایی در خصوص رفتار نا‌مناسب در بازی دوم مرحله یک چهارم نهایی در دیدار با تیم ذوب آهن اصفهان   ۴- دعوت از بازیکنان تیم مهرام، سجاد مشایخی و الایجا هولمن در خصوص حواشی پایان بازی با تیم صنعت مس کرمان   ۵- دعوت از احسان دلیرزهان در خصوص رفتار نامناسب در جریان بازی با تیم طبیعت    ۶ - دعوت از امیر مهدی قانع و علیرضا ناصری در خصوص حواشی بازی با تیم پالایش نفت ابادان   ۷- دعوت از علی آرزومندی و محمد سیستانی در خصوص حواشی پایان بازی در دیدار تیم‌های مهرام و صنعت مس کرمان

دیگر خبرها

  • زرند، پیشروترین شهرستان در زمینه کنترل و مهار معضل اعتیاد 
  • یک «کام» تلخ تا مرگ زودرس/ فقط «دخانیات» تحریم نشد!
  • اطلاعیه سازمان لیگ بسکتبال جهت تشکیل کمیته انضباطی
  • فوت ۱۵ کردستانی در حوادث کار
  • افزایش تولید مسکن به تحقق جهش تولید کمک می‌کند
  • سازمان جهانی بهداشت اقدام عملیاتی برای رسیدن کمک‌های انسانی به غزه انجام دهد
  • آب پاکی روی دست استقلال و پرسپولیس/ تا پایان فصل خبری از VAR نیست
  • تاثیرگذاری ایران در پیشرفت سلامت کشور‌های دیگر
  • تشکیل ۳۰ هزار پرونده عدم انجام تعهد برای خودروسازان
  • امیدواریم بتوانیم سلامت منطقه را تأمین کنیم