Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@09:38:24 GMT

فابرگاس: مسی در 32سالگی، کامل‌تر از همیشه

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۳۸۵۳

فابرگاس: مسی در 32سالگی، کامل‌تر از همیشه

سسک فابرگاس، ستاره اسپانیایی که از کودکی با مسی در آکادمی لاماسیا همبازی بوده می‌گوید ابرستاره آرژانتینی در 32سالگی از همیشه کامل‌تر است.

به گزارش "ورزش سه"، سسک فابرگاس، ستاره اسپانیایی که این روزها در باشگاه موناکوی فرانسه بازی می‌کند از کودکی با لیونل مسی در آکادمی لاماسیا همبازی بوده و شناخت بسیار زیادی از او دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  فابرگاس با تمجید از عملکرد مسی او را بزرگترین شانس آرژانتین برای قهرمانی در رقابتهای کوپا آمه‌ریکا دانسته و می‌گوید مسی در 32سالگی از همیشه کامل‌تر است.

 

فابرگاس از 12سالگی تا 16 سالگی به مدت چهار سال در آکادمی لاماسیای بارسلونا با مسی همبازی بوده و بعد از آن بارسا را ترک کرده و راهی آرسنال می‌شود. اما فابرگاس در سال 2011 به  بارسلونا بازگشته و سه سال با مسی در این تیم بازی می‌کند. فابرگاس و مسی تا امروز رابطه بسیار نزدیکی دارند.

 

 

فابرگاس درباره مسی گفت:" لئو هر فصل خودش را نو می‌کند و احیا می‌شود. شاید مسی دیگر آن فوتبالیستی نباشد که چهار پنج نفر را دریبل می‌زند و گلهای استثنایی به ثمر می‌رساند ولی در عوض، او این روزها پاسهای 50متری دقیق می‌فرستد و جوردی آلبا را با دروازه‌بان حریف تک به تک می‌‌کند".

 

سسک فابرگاس در ادامه گفت:" مسی وقتی در محوطه جریمه با دو مدافع روبرو می‌شود یا چیپ می‌زند یا پاس گل می‌دهد. به جرات می‌توانم بگویم که مسی این روزها کامل‌تر از هر زمان دیگری است".

 

فابرگاس درباره احتمال دریافت توپ طلا توسط مسی گفت:" خیلی سخت است چون این جایزه را معمولا به کسی می‌دهند که جامهای مهم را برده باشد. ولی مسی در سال 2010 هم توپ طلا را گرفت درحالیکه تنها جامی که بدست آورد بود قهرمانی لالیگا بود پس امسال هم شدنی است. به نظر من توپ طلا باید به کسی داده شود که بهترین فوتبالیست دنیا است و مسی بدون شک بهترین است".

 

لیونل مسی سس فابرگاس بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها لیونل مسی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۳۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلدبرگ: AEW مزخرف است و هرگز به آنجا نخواهم رفت/ اخبار WWE

به نظر حداقل در آینده‌ای نزدیک نباید انتظار حضور بیل گلدبرگ در AEW را داشته باشیم.

بیل گلدبرگ، عضو تالار مشاهیر WWE آخر هفته مهمان یک برنامه رادیویی بود و از مذاکراتی که در گذشته با کمپانی AEW داشت، صحبت کرد.

طرفداری | گلدبرگ در این مصاحبه تاکید کرد که هیچ علاقه‌ای نسبت به کمپانی تونی خان ندارد.

درگذشته چندباری با آنها مذاکراتی داشتم، اما میخواهم با قاطعیت کامل به این سوال جواب بدهم که محصول آنها مزخرف کامل است و لیاقت داشتن من را ندارند.

قهرمان سابق کمربند یونیورسال WWE ادامه داد:

 اگر یک رقیب کارآمد و در سطح خودم وجود داشت و بعد از پیوستن به آنها می‌تواستم به خودم به عنوان عضوی از ستارگان آنجا در آینه نگاه کنم، امکانش بود ولی اکنون هیچ شانسی وجود ندارد.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • سروده رهبر انقلاب در آستانه عملیات وعده صادق | عکس
  • تماشای ماه صورتی آوریل را از دست ندهید
  • گلدبرگ: AEW مزخرف است و هرگز به آنجا نخواهم رفت/ اخبار WWE
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم؛ وقتی می‌گفتم فوتسال آسیا تغییر کرده، این روزها را می‌دیدم
  •  با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد | پرسپولیس این روزها مثل سیتی بازی می‌کند
  • پیگیری برای اجرای طرح طبخ نان با آرد کامل
  • سهمیه کشتی فرنگی در المپیک کامل شد
  • رونق بازار ارومیه با فروش سبزی های کوهی
  • پوستر سپاهان: وقتی همه چیز برعکس بود!
  • آمریکا و تجاوز به حق وتو !