Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان پیش از ظهر شنبه با حضور منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار، سعید نبیل رئیس سازمان صمت استان قزوین، مدیران بانکها و دستگاههای اجرایی استان در سالن جلسات دفتر استاندار قزوین برگزار شد.

سعید نبیل رئیس سازمان صمت استان قزوین درابتدای این جلسه با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام رونق تولید، گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بهین یاب رونق تولید و مصوبات کارگروه ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صمت استان قزوین همچنین در ادامه از ثبت نام ۸۳۱ فقره تسهیلات در سامانه بهین یاب «رونق تولید» خبر داد که تاکنون ۲۵۷ فقره تسهیلات به مبلغ ۳۳۶ میلیارد تومان در استان قزوین پرداخت شده است.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین همچنین از ثبت نام ۲۸۵ فقره درخواست تسهیلات در سامانه بازسازی و نوسازی خبر داد و گفت: در استان قزوین طی سال گذشته تعداد ۲۹ فقره تسهیلات به مبلغ ۶۴ میلیارد تومان پرداخت شده است.

لشگری معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت استان قزوین هم در این جلسه در تشریح برش استانی بند الف تبصره ۱۸ بخش صنعت ابلاغی وزارت صمت گفت: سهم استان قزوین از این اعتبار هزار و ۱۳۸ میلیارد تومان در حوزه سرمایه در گردش و بازسازی و نوسازی میباشد که با تحقق آن برای پنج هزار ۴۵۲ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: در همین راستا تاکنون ۱۱۱ فقره درخواست تسهیلات استان به مبلغ ۱,۸۹۳ میلیارد تومان از این محل  ثبت شده است.لشگری یادآور شد: طی هفته گذشته ۷ فقره توسط کمیته بررسی مورد بازدید قرار گرفت که در نهایت ۶ فقره مورد موافقت این کمیته قرار گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قزوین اشتغال صنعت معاون معاون برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۳۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید

رئیس جمهور با تأکید بر لزوم مبارزه با قاچاق کالا و رونق تولید در کشور، گفت: رشد اقتصادی و و رونق تولید می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را رفع کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید ابراهیم رئیسی در جشن احیای 201 واحد تولیدی راکد استان سمنان، اظهار داشت: شکل‌گیری اقتصاد مقاومتی در گرو تولید است.

وی افزود: همه تلاش‌ها باید در راستای افزایش تولید باشد و افزایش تولید هیچ تناسبی با قاچاق ندارد.

رئیس جمهور با بیان اینکه قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید کشور است، عنوان کرد: قاچاق کالا تولید را در کشور از نفس می‌اندازد.

در حال تکمیل. ..

دیگر خبرها

  • خزعلی: رمز رونق تولید "مشارکت همگانی" است
  • تسهیلات بانکی در اختیار تولیدکنندگان واقعی قرار گیرد
  • استفاده از نان کامل در زنجیره تولید نان لحاظ شود
  • کاشت گندم در ۱۵۹ هزار هکتار از اراضی کشاورزی قزوین
  • پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  • سمنان مهد ظرفیت‌ها است/ تلاش برای رونق تولید
  • امنیت در سرمایه گذاری باعث رونق تولید می‌شود
  • پرداخت ۵۲۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان بوشهر
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام