Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه بیله‌سوار با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان گفت: مهمترین هدف دشمنان از جنگ نرم ایجاد تزلزل در باور جوانان انقلابی است. ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سرهنگ پاسدار یوسف اختری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: همکاری و همدلی کانون‌های مساجد با سپاه بسیار سازنده و قابل تقدیر است و آمادگی کامل در ارائه امکانات هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مهم‌ترین هدف دشمنان از جنگ نرم را ایجاد تزلزل در باور جوانان انقلابی دانست و تصریح کرد: باور جوانان انقلابی هدف تهاجم فرهنگی دشمنان به ویژه آمریکاست، چرا که طبق نظر تئوریسین‌های غربی مسجد اصلی‌ترین پایگاه اسلام و انقلاب است.

کرمان| ترویج بی‌حجابی و بدحجابی تهاجم فرهنگی دشمن استعواقب انفعال مقابل تهاجم فرهنگی/ گذر از خوانندگان داخلی برای رسیدن به زیرزمینی‌ها؟کرمان| مسئولان خود را برای مقابله با سیل تهاجم فرهنگی آماده کنندفرمانده سپاه کردستان: نقش مؤثر زنان در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن بر کسی پوشیده نیست

فرمانده سپاه ناحیه بیله‌سوار با بیان اینکه پیوند سپاه، کانون‌های مساجد و روحانیت باید در راستای تحقق گام دوم انقلاب باشد، افزود: کار تخصصی مدیریت مسجد باید مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

اختری تصریح کرد: دغدغه مقام معظم رهبری برای اعتلای مساجد و برنامه‌های فرهنگی نوجوانان و جوانان است که این امر توسط دستگاه‌های ذیربط فرهنگی باید مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه بیله‌سوار اظهار کرد: فعالان مسجدی بهترین و بیش‌ترین نقش را در کاهش آسیب‌های اجتماعی و برنامه‌ریزی برای آگاهی‌بخشی بین نوجوانان و جوانان ایفا کنند.

وی گفت: شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم از مساجد برخاسته و نقش عاشورایی خود را نسبت به جامعه ایفا کردند و امروز نوجوان و جوانان باید پرچمدار این نهضت باشند.

اختری تصریح کرد: جذاب‌سازی و ایجاد تنوع در برنامه‌های اوقات فراغت می‌تواند در جذب نوجوانان و جوانان به مساجد را بیشتر کند که این امر باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۳۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی مسجد است و مساجد زمینه‌ساز رشد هنرمندان متعهد انقلابی در دوران انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، امیر رجبی ظهر امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ با بیان این مطلب که خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی مسجد است، اظهار کرد: مساجد زمینه‌ساز رشد هنرمند متعهد انقلابی در دوران انقلاب اسلامی بوده و بسیاری از سرودهای انقلابی، کارهای گرافیکی، نواها و جلوه‌های هنری انقلابی به منصه ظهور رسید و امروز نیز کانون‌های مساجد به عنوان متولی پیشگام ترویج و توسعه این فرهنگ در مساجد شناخته می‌شود.

وی افزود: ظهور و بروز فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون‌های مساجد در سطح استان به خوبی دیده می‌شود و نسبت به کارهای نمایشگاهی، نمایشی، سرود در کانون‌های مساجد احساس غرور می‌کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل یادآور شد: آمادگی کامل برای همکاری بیش از پیش در برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی کانون‌های مساجد و فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد و در قالب ایده‌های مشترک این برنامه‌ها به صورت مکتوب ارائه شود تا بتوانیم تعامل‌های مورد نیاز در سطح‌های مختلف فراهم شود.

به گزارش ایمنا، در پایان این نشست، هدیه و لوح سپاس «کمال خداداده» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اهدا شد.

کد خبر 745560

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق ادعای گنبد آهنین را برهم زد
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • مساجد خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی هستند
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه