Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@08:32:43 GMT

مورد عجیب ساکت؛ سکوت کن، مدیر تیم ملی شو!

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۳۹۹۵

مورد عجیب ساکت؛ سکوت کن، مدیر تیم ملی شو!

محمدرضا ساکت به شکل جالبی به عنوان مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان انتخاب شد.

به گزارش مشرق، قطعاً می‌شود از محمدرضا ساکت به عنوان یکی از عجیب‌ترین مدیران تاریخ فوتبال ایران نام برد. مدیری که، پله پله از مدیریت در سطح باشگاهی به مدیریت کلان فوتبال رسید.

ساکت از زمان حضور به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال قدرت بیشتری در فوتبال گرفت و عملاً مرد اول فوتبال ایران در سال‌های گذشت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از اعمال قانون منع به کارگیری بازنشستگان در ورزش و فوتبال ساکت از سمت خود در دبیرکلی فدراسیون فوتبال استعفا داد تا ابراهیم شکوری به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون انتخاب شود.

درست از زمانی که شکوری به جای ساکت وارد کار شد، دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال عملاً در سایه کارش را انجام داد. خیلی‌ها اعتقاد داشتند و دارند که همین الان هم محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون است و ابراهیم شکوری بدون اجازه ساکت هیچ نامه‌ای را امضا نمی‌کند و هیچ تصمیمی هم نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

بازگشت محمدرضا ساکت به تیم ملی

پیش از جام ملت‌های آسیا و در اردوی قطر تیم ملی ساکت بدون هیچ عنوان رسمی کنار تیم ملی بود و حتی در جام ملت‌ها هم ساکت یکی از اطرافیان تیمِ کی‌روش بود.

سکوت و در سایه بودن ساکت تا زمان انتخاب مارک ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی ادامه داشت اما به یکباره و بعد از ورود شبانه ویلموتس به تهران، محمدرضا ساکت کنار سرمربی جدید تیم ملی دیده شد. حدود یک‌ماه بعد از انتخاب ویلموتس، چند روز پیش به صورت رسمی محمدرضا ساکت به عنوان مدیر یا سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان انتخاب شد تا حضور دائمی‌اش کنار تیم ملی توجیه داشته باشد. این در شرایطی است که ساکت حتی به صورت کامل به زبان انگلیسی مسلط هم نیست.

حالا سوال اینجاست که چطور بعد از استعفای ساکت از دبیرکلی فدراسیون فوتبال حضور او در فوتبال و تیم ملی پررنگ‌تر شده؟ ساکت چه مراوداتی با تاج دارد که تحت هر شرایطی باید در فوتبال ایران حضور پرقدرت و تاثیرگذاری داشته باشد؟ یعنی کسی در فوتبال ایران وجود نداشت که به عنوان مدیر تیم ملی انتخاب شود؟ حضور دائمی ساکت در فوتبال ایران چه دلیلی دارد؟

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال محمدرضا ساکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

دیگر خبرها

  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!
  • (عکس) امین حیایی در آغوش دوست دیرینه اش!