Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، به همت ناحیه مقاومت سپاه هیرمند جلسه بررسی آخرین وضعیت سیل زدگان منطقه سیستان با حضور معتمدین و بزرگان منطقه برگزار شد.   حجت الاسلام احمدی مسؤل دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند در این جلسه گفت:  رسیدگی به وضعیت مردم آسیب دیده  با توجه به وجود باد‌های ۱۲۰ روزه و گرمای شدید از اهم واجبات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی با اشاره به این مطلب که سپاه در همه اوقات و در تمام مشکلات در کنار مردم و خدمتگزار آنان بوده است، تصریح کرد: سپاه با شعار خدمت بی منت و در عرصه های مختلف یاریگر محرومان بوده و در راستای حل مشکلات آنها از هیچ تلاشی دریغ نکرده و نخواهد کرد.   سرهنگ پاسدار عباس بهادر، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند نیز پس از بیان مشکلات سیل زدگان توسط معتمدین و مطلعین با تاکید بر اینکه سپاه همواره یار و یاور مردم بوده افزود: تمامی نهاد‌ها و دستگاه‌های مسؤل باید همه توان خود را در طبق اخلاص نهاده و به یاری مردم بشتابند.
وی بیان کرد: در راستای حل مشکلات سیل زدگان اعم از مرمت؛ بازسازی و تجهیز منازل باید از تمامی ظرفیت‌ها همچون ادارات و نهادها؛ خیرین؛ گروه‌های جهادی و همیاری مردم استفاده کرد.
سرهنگ بهادر افزود: معتمدین و ریش سفیدان نیز همکاری نمایند تا در حق هیچ کس اجحاف و کم کاری صورت نگیرد.  

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۴۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه صنایع‌غذایی و سوغات محلی سیستان در شهرستان هیرمند برگزار شد

 مهدی پودینه‌واحد گفت:  به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) و در پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان نمایشگاه صنایع‌غذایی و سوغات محلی در شهرستان هیرمند با همکاری سمن‌ها برگزار شد.

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هیرمند افزود: در این نمایشگاه انواع سوغات محلی شامل چلبک، قتلمه، بورک، لندو و قروت توسط صنعتگران آماده شده و در کتابخانه امام علی (ع) هیرمند در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

وی گفت: درپایان نیز مراسم افطار ساده با حضور فرماندار و بازدیدکنندگان و مسافران نوروزی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۸ درصدی بارش‌ها در حوضه دریاچه ارومیه
  • تعامل مسئولان بوکان برای توسعه و حل مشکلات مردم
  • بررسی معطلی ۱۰ ساله برخی توافقات کلان در حوزه‌های نفتی و حمل و نقل
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • بررسی وضعیت صید و صیادی و بهره برداری از آبزیان دریاچه سد ارس
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در هیرمند
  • هیئت بررسی و رفع مشکلات بیمارستان رازی ایلام تشکیل شود
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • نمایشگاه صنایع‌غذایی و سوغات محلی سیستان در شهرستان هیرمند برگزار شد
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است