Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@12:21:01 GMT

صدور 11 گواهینامه معیار مصرف انرژی در گلستان

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۴۱۸۸

صدور 11 گواهینامه معیار مصرف انرژی در گلستان

 به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، محمد امان بایی با اعلام این خبرگفت: این کمیته به منظور بررسی گزارش های بازرسی انرژی واحدهای تولیدی و سوابق و مدارک آنها و در راستای اجرای قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی با حضور نماینده شرکت گاز، شرکت بازرسی تدبیر انرژی هیرکان و مدیران انرژی واحدهای تولیدی در اداره کل استاندارد گلستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: در این جلسه 11 گزارش بازرسی انرژی در فرایندهای تولید صنایع لبنی،کمپوت و کنسرو، روغن نباتی، آجر و اوراق فشرده چوبی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و منجر به صدور گواهینامه انطباق معیار مصرف انرژی برای تمامی آنها شد.

رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد گلستان ضمن اظهار این مطلب که سازمان ملی استاندارد ایران برای اجرای قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی که در سال 89 به تصویب رسیده، اقداماتی انجام داده است که تدوین استانداردهای معیار مصرف انرژی یکی از این اقدامات می باشد، افزود: تعداد استانداردهای معیار مصرف انرژی برای صنایع انرژی بر 39 مورد است که 31 مورد آن اجباری است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندارد اصلاح الگوی مصرف انرژی ایران گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۴۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سرگیری بازرسی‌های آژانس از تاسیسات هسته‌ای ایران

میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اعلام کرد که بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (IAEA) به تاسیسات هسته‌ای ایران بازگشتند.

اولیانوف در پستی در تلگرام نوشت: بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی که به دلیل تنش در منطقه به طور موقت از تاسیسات هسته‌ای ایران خارج شده بودند، برای انجام وظایف خود به ایران بازگشته اند.

رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، پیش‌تر اعلام کرده بود که بازرسی‌ها در روز سه‌شنبه پس از تعطیلی موقت سایت‌های هسته‌ای ایران در روز یکشنبه ادامه خواهد یافت.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همچنین با تاکید بر اینکه مدرکی درباره ساخت سلاح هسته‌ای در ایران وجود ندارد، گفت که تنش‌های اخیر نیز خللی بر روند فعالیت‌های نظارتی این سازمان از برنامه هسته‌ای ایران ایجاد نکرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • صدور ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی
  • صدور و تمدید ۹۹ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در چهارمحال و بختیاری
  • صدور بیش از 90 هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • ضرورت حمایت از کارآفرینان و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار
  • واحدهای تولیدی دارای استاندارد و گواهینامه‌ حمایت می‌شوند
  • صدور بیش از ۹۰ هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان 
  • از سرگیری بازرسی‌های آژانس از تاسیسات هسته‌ای ایران
  • آغاز فرآیند انتخاب واحد‌های تولیدی نمونه استاندارد قزوین
  •  آغاز فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد