Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@21:31:55 GMT

دادستان قم: مقابله جدی با سگ گردانی و بد حجابی

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۴۲۰۳

دادستان قم: مقابله جدی با سگ گردانی و بد حجابی

دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: با توجه به ضرورت مقابله جدی با آسیب‌های اجتماعی به ویژه در حوزه حجاب و عفاف، ارتقا امنیت اخلاقی _ اجتماعی ، برخورد قاطع و بدون اغماضی با هنجارشکنان انجام خواهد شد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی دادگستری عمومی و انقلاب قم، مهدی کاهه در گفت و گویی، با اشاره به اینکه دستورالعمل برخورد با هنجارشکنان به نیروی انتظامی ابلاغ شده، اظهار داشت: در این دستورالعمل مقرر گردید ناجا با جرایم مشهودی مانند بدحجابی، سگ گردانی، رفتارهایی که موجب جریحه دار شدن عفت عمومی در سطح جامعه می‌گردد و خودروهایی که سرنشینان آن بدحجاب یا بدپوشش بوده ویا برای نوامیس ایجاد مزاحمت می‌نمایند و یا آلودگی صوتی دارند مقابله جدی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این خودروها باید ضمن توقیف، به منظور اعمال مجازات قانونی به دستگاه قضائی معرفی شوند.

کاهه بیان کرد: همچنین برخی افراد و اصناف متخلف به بهانه تبلیغ در کسب خود، اقدام به انتشار تصاویر و محصولات مغایر با فرهنگ دینی در فضاهای مجازی می‌نمایند که از مصادیق اعمال مجرمانه است، لذا پلیس فتای استان باید این افراد را شناسایی و دستگیر و به منظور برخورد و مجازات قانونی به مرجع قضائی معرفی نماید.

دادستان عمومی و انقلاب قم هفته گذشته نیز دستورات قضائی برخورد با واحدهای صنفی متخلف در زمینه حجاب و عفاف را به پلیس اماکن، سازمان صمت و اتاق اصناف ابلاغ نموده بود.

بیش از ۴۰ هزار واحد صنفی و ۵۸ اتحادیه اصناف مختلف در قم فعالیت می‌کنند؛ حدود سه هزار واحد صنفی توسط خانم‌ها اداره می‌شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قم سگ گردانی حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۴۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن صیادی اظهار کرد: پنج واحد صنفی شامل سه آرایشگاه زنانه و ۲ واحد عرضه پوشاک و شکلات در این شهر به دلیل تخلفات متعدد پلمب شدند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: این واحدها در گشت مشترک امروز مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با دیگر دستگاه‌های نظارتی شناسایی شدند.

وی بیان کرد: پلمب این واحدها به دلیل تخلفات گران فروشی و عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی انجام گرفت.

کد خبر 6082759

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد / بنای نیروی انتظامی بر برخورد و مقابله نیست / «آیا بی حجابی از یک تخلف رانندگی نازل‌تر است؟»
  • صدور حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال
  • اولتیماتوم یک ماهه به تکمیل تصفیه خانه پساب مشگین شهر
  • حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
  • ورود حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی در مراکز عرضه غذا در کرمانشاه
  • ممنوعیت بردن حیوانات خانگی به برخی اماکن عمومی
  • مبنای قانونی اقدامات پلیس در برخورد با مسئله‌ی حجاب در قالب طرح نور چیست؟
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی به مراکز عرضه غذا