Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اخبار لیبی، یک منبع نظامی در دولت وفاق ملی این کشور اعلام کرد که نیروهای وابسته به این دولت وارد بخش جنوبی فرودگاه بین المللی طرابلس شده اند.

وی در ادامه افزود: نیروهای ما از یک هفته قبل عملیات گسترده ای را برای به دست گرفتن کنترل فرودگاه آغاز کردند.

بر اساس این گزارش درگیری ها در نزدیکی فرودگاه هم چنان ادامه دارد و نیروهای وابسته به «خلیفه حفتر» فرمانده ارتش ملی لیبی هم چنان بخش اعظم فرودگاه طرابلس را به دست دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درگیریها در پایتخت لیبی بعد از دستور خلیفه حفتر برای لشکر کشی به این شهر از چندین هفته قبل آغاز شده است.

کد خبر 4641161

منبع: مهر

کلیدواژه: لیبی طرابلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز تهران – بیرجند – تهران لغو شد

صدری مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: پرواز هواپیمایی پارس ایر که مقرر بود ساعت ۰۶:۵۵ از تهران به بیرجند و ساعت ۰۹:۱۵ از بیرجند به سمت تهران انجام شود ابطال شد.

او افزود: پرواز یاد شده به دلیل محدودیت ابلاغی فرودگاه مهرآباد در انجام برخی پرواز‌های روز جاری و دستور معاونت تسهیلات مهرآباد و نیز کمیته امنیتی سازمان هواپیمایی و نظر به ابطال یکطرفه مجوز پرواز در واحد هماهنگی پرواز ها، باطل اعلام شده است. 

طبق اعلام فرودگاه بین المللی مهرآباد تمامی پرواز‌های این فرودگاه تا ساعت ۱۲ امروز لغو می‌باشند و در صورت تمدید احتمال ابطال پرواز‌های عصر فرودگاه بیرجند در مسیر تهران - بیرجند - مشهد و مشهد - بیرجند - تهران نیز خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی به جو خراسان جنوبی
  • جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند
  • ورود سگ‌های ولگرد به باند فرودگاه بغداد + فیلم
  • (ویدئو) ورود سگ‌های ولگرد به باند فرودگاه بغداد
  • ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن در خراسان جنوبی آغاز شد
  • قاضی آمریکایی شکایت‌ها علیه «حفتر» را رد کرد
  • فیلم/ ورود سامانۀ بارشی از امشب به نواحی جنوبی کشور
  • هشدار ورود سامانه بارشی به کشور
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۱/۲۶؛ هشدار ورود سامانه بارشی به کشور
  • پرواز تهران – بیرجند – تهران لغو شد