Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - محمد علي سهماني مديرعامل بانک رفاه کارگران در حاشيه بازديد از هشتمين نمايشگاه بين المللي نوآوري –اينوتکس 2019 که در محل دائمي نمايشگاه بين المللي تهران برگزار شد در گفت و گو با اصحاب رسانه به تشريح آخرين وضعيت عملکردي بانک پرداخت و اظهار داشت: بانک رفاه طي يک سال گذشته حدود 4 هزار ميليارد ريال سودآوري داشته و جزء بانک هاي سودآور نظام بانکي بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاري آريا، مديرعامل اين بانک با ابراز خرسندي از سودآوري بانک رفاه گفت: اين سود حاصل فعاليت هاي اصلي و عملياتي بانک بوده است.
دکتر سهماني در ادامه به تشريح وضعيت مطالبات غيرجاري بانک رفاه در سال گذشته و سه ماهه نخست سالجاري پرداخت و اظهار داشت: ضريب مطالبات (NPL ) در بانک رفاه 3.7 درصد است که در مقايسه با نظام بانکي و استانداردهاي رايج عدد پائين و نمايانگر حساسيت، توجه و مديريت مطالبات و رعايت بهداشت پرونده هاي اعتباري و تخصيص بهينه منابع اين بانک است.
مديرعامل بانک رفاه در ادامه به عملکرد اين بانک در حوزه نقدينگي و مديريت آن پرداخت و گفت: بانک رفاه در سال 97 و روزهاي سپري شده از سال 98 حتي يک روز هم اضافه برداشت از بانک مرکزي نداشته است و بانک رفاه هم اکنون در شرايط نقدينگي مناسبي به سر مي برد.
وي همچنين به رشد مطلوب منابع اين بانک طي سال گذشته و سه ماهه نخست سالجاري اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه بانک رفاه در سال 97 رشد منابعي قريب به 40 درصد را تجربه کرده است.
مدير عامل بانک رفاه در خاتمه به عملکرد اين بانک در واگذاري املاک و اموال مازاد اشاره و خاطر نشان کرد: بانک رفاه در سال گذشته 10 هزار ميليارد ريال واگذاري اموال و املاک مازاد داشته که عملکرد قابل قبولي در نظام بانکي محسوب مي شود.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۴۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است

به گزارش جام جم آنلاین لرستان ابوطالب شفقت در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: اهداف اصلی نظام نباید فراموش شود و در یک جامعه اسلامی و انقلابی هستیم باید مبانی نظری را شناسایی و بر آن اساس حرکت کنیم.
وی گفت: دستیابی به تمدن اسلامی و آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم از اهداف ما در نظام اسلامی است و باید رفاه اجتماعی و رفاه فردی در شأن نظام اسلامی و شیعی باشد.
وی افزود: پذیرفتن مسوولیت یعنی نوکری برای مردم و تعامل با مردم نیز باید بر اساس خدمت و نوکری باشد.
شفقت وحدت، همدلی و همراهی مردم و دولت را عامل شکوفایی و اعتلای نظام دانست و گفت: کوچکترین خطا را دشمنان بزرگ شمرده و مسوولان را نالایق جلوه می‌دهد و رسانه‌ها باید در این راستا اقدام کرده و به مردم اطلاع رسانی کنند.

دیگر خبرها

  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • کنسرسیوم بانکی با هفت امضا مالک پرسپولیس شد
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • سخنگوی دولت: دهک های پایین را صاحب مسکن می کنیم
  • ۲۰۷ میلیون مترمکعب سیلاب‌های شمال کرمان مدیریت شد
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی