Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@05:09:21 GMT

اقدام وزارت ارشاد برای شایسته گزینی مدیران

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۴۳۵۷

پول‌نیوز - وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف شایسته گزینی مدیران، فراخوانی را برای جذب معاون مقررات گذاری و کسب و کارهای فرهنگی و رییس گروه برنامه ریزی و نظارت مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال منتشر کرد.

به گزارش پول‌نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در متن این فراخوان آمده است:

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر دارد برای جذب شایسته ترین مدیران در مرکز فناوری اطلاعات و رسانه ‌های دیجیتال، نسبت به جذب معاون مقررات گذاری و کسب و کارهای فرهنگی و رییس گروه برنامه ریزی و نظارت از میان افراد رسمی و پیمانی دستگاه های دولتی اقدام نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



واجدین شرایط تا تاریخ 31/03/98 میتوانند به سایت مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال به نشانی https://www.saramad.ir/fa/jazbniroo   مراجعه و فرم متقاضیان را تکمیل و اطلاعات و سوابق خود را بارگزاری نمایند.

بر اساس این فراخوان تهیه و تنظیم ضوابط و مقررات نظام تنظیم گری کسب و کارهای فرهنگی و رتبه بندی محصولات و فعالیت های فرهنگی در فضای مجازی، شناسایی و ساماندهی نشر دیجیتال و تنظیم مقررات برای موسسات، فعالان و آثار فرهنگی و هنری در فضای مجازی و ایجاد و تقویت زمینه های سرمایه گذاری و حمایت از کارآفرینی فرهنگی در فضای مجازی اهم وظایف مورد انتظار معاون مقررات گذاری و کسب و کارهای فرهنگی ذکر شده است.

همچنین نظارت ﺑﺮ ﺣﺴﻦ اﺟﺮاي ﻗﻮاﻧﯿﻦ و ﻣﻘﺮرات ﻣﺮﮐﺰ، بهبود مستمر وضعیت ساختاری، نظارت بر اﺳﺘﺎﻧﺪاردﻫﺎ و ﻧﻈﺎمﻫﺎي رﺗﺒﻪﺑﻨﺪي رﺳﺎﻧﻪﻫﺎ، ﻓﻌﺎﻟﯿﺖﻫﺎ و آﺛﺎر، ﻣﺤﺼﻮﻻت و ﺧﺪﻣﺎتﻓﺮﻫﻨﮕﯽ، ﻫﻨﺮي و رﺳﺎﻧﻪ اي دﯾﺠﯿﺘﺎل، اﺑﺰارﻫﺎ، ﺧﺪﻣﺎت و ﻣﺮاﮐﺰ ﻣﺮﺗﺒﻂ و ﺿﻮاﺑﻂ و ﻣﻘﺮرات اﻋﻄﺎي آن ﻫﺎ در ﭼﺎرﭼﻮب ﻗﻮاﻧﯿﻦﻣﺮﺑﻮط و ﺗﺪوﯾﻦ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ و ﺑﻮدﺟﻪ ﺳﺎﻟﯿﺎﻧﻪ ﻣﺮﮐﺰ و ﭘﯿﮕﯿﺮي اﻣﻮر ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﺗﺼﻮﯾﺐ و ﺗﺨﺼﯿﺺ ﺑﻮدﺟﻪ از جمله وظایف رییس گروه برنامه ریزی و نظارت است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: وزارت ارشاد شایسته گزینی فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ به بیش از ۷۷ هزار تماس توسط مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران، محمد خوانساری، معاون وزیر ارتباطات از مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری اطلاعات ایران به نشانی ۱۶۴۹ بازدید کرد و با چگونگی عملکرد و دستاوردهای این سامانه‌ی خدمت رسان آشنا شد.

در این بازدید، احسان طالبی، مدیرکل دفتر همکاری‌های فرا سازمانی، ارتباط با صنعت و دانشگاه، اهم اقدامات انجام شده توسط سامانه ۱۶۴۹ در سال گذشته را تشریح کرد و اظهار داشت: مرکز تماس ۱۶۴۹ در سال ۱۴۰۱ و با هدف ارائه خدمت پایدار و مطمئن به دستگاه‌ها و مردم و با همکاری دفتر ارتباطات و فناوری اطلاعات و اداره کل تدارکاتی و پشتیبانی در دو قالب مرکز تماس و سامانه اینترنتی کار خود را آغاز کرد.

این مرکز که دارای کادری مجرب و آموزش دیده است، در سال گذشته به بیش از ۷۷ هزار تماس تلفنی پاسخ داده است. مدیرکل دفتر همکاری‌های فرا سازمانی، ارتباط با صنعت و دانشگاه در خصوص وضعیت تماس‌های برقرار شده با این مرکز گفت: عمده‌ترین تماس‌های برقرار شده با این مرکز متعلق به شش فعالیت از مجموع فعالیت‌ها و طرح‌های سازمان فناوری اطلاعات ایران است. در این میان، بیشترین تماس‌ها با ثبت بیش از ۶۲ هزار بار تماس به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند تعلق دارد. مابقی تماس‌ها نیز به ترتیب متعلق به پنجره واحد زمین، پیام‌رسان‌ها، حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال، گواهی‌های نرم‌افزار و سامانه پیامکی ۴۰۴۰ است.

طالبی در خصوص رویکرد این مرکز در سال جدید بیان داشت: با توجه به این که خدمت رسانی و انجام وظیفه پاسخگویی جز اولویت‌های سازمان فناوری اطلاعات ایران در سال پیش رو است، رضایت‌مندی مردم ضمن دریافت پاسخ پس از برقراری تماس با این مرکز و پاسخگویی به سوالات مرتبط با خدمات دارای تعرفه از اولویت‌های مرکز تماس ۱۶۴۹ در سال پیش رو خواهد بود.

گفتنی است، کسب و کارها و عموم متقاضیان، علاوه بر امکان برقراری تماس از طریق شماره ۱۶۴۹، با مراجعه به نشانی https://1649.ir می‌توانند از آخرین مصوبات و بخشنامه‌های دستگاه‌های ذیربط در خصوص حمایت از سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال باخبر شوند و در صورت نیاز شکایت خود را از سکوها و دستگاه‌های متولی در این زمینه به ثبت برسانند.

کد خبر 6085520 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی سال جاری انجام می شود
  • عملیاتی شدن نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • نورآوری باید در شرکت‌های فناوری اطلاعات دنبال شود
  • توسعه حوزه ICT راه نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی کردستان
  • طرح «ایران دیجیتال» در کردستان اجرا می‌شود
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • پاسخ به بیش از ۷۷ هزار تماس توسط مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری