Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رمضان امیری مدیر کل زندان‌های استان کرمان در مراسم اهدا اقلام اهدایی خیرین به خانواده زندانیان گفت:دراستان کرمان در ماه مباک رمضان ۳۱ جشن برگزارشد.

وی افزود:استان کرمان تا کنون در جشن‌های گلریزان مبلغ ۱۰ میلیارد تومان جمع آوری کرده است که رتبه اول در بین استان‌های کشور را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با جمع آوری کمک‌های خیرین قرار است ۲۷۰ زندانی جرایم غیر عمد از زندان‌های استان آزاد شوند.

امیری گفت:۷۵ درصد زندانیان استان کرمان متاهل هستند و از این تعداد هم ۸۰ درصد افراد بیش از یک فرزند دارند.

مدیر کل زندان‌های استان کرمان گفت:درایام ماه مبارک رمضان فرزندان مددجویان کرمان در جشن‌های گلریزان و در قالب درخت آرزو‌ها اقلامی را درخواست کردند که اکنون توسط خیرین  محقق و تحویل آنان شد.

وی بیان داشت:۳۱ خیر ۵۰ قلم کالای اساسی را به فرزندان مددجویان اهدا کردند  از صدا و سیمای مرکز کرمان برای حمایت از این برنامه‌های معنوی قدردانی میکنیم چرا که در انجام و تحقق این برنامه‌ها بسیار موثر و نقش چشمگیری داشتند.

در این مراسم علاوه بر تحویل اقلام اهدایی خیرین به فرزندان و خانواده زندانیان، از دست اندرکاران صدا و سیمای مرکز کرمان و عوامل برنامه جشن‌های گلریزان صدا و سیمای مرکز کرمان نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

خواسته های کوچکی که محقق شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زندانیان مددجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۴۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،به گزارش روابط عمومی زندان جهرم، خانمی با مراجعه به دفتر مددکاری زندان جهرم ،۲۰ میلیون تومان را برای آزادی فردی بدهکار واریز و رسید آن را به عنوان هدیه تولد همسرش به وی اهدا کرد.
خیران و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند، می‌توانند هدایای نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۴۲۱۴۲۸۶ به نام انجمن حمایت زندانیان شهرستان جهرم واریز کنند.

شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند