Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@04:36:21 GMT

جشنواره مجسمه‌های برفی و یخی در آستانه تابستان!

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۴۵۳۸

مجموعه تفریحی ورزشی تله کابین توچال با همکاری اداره کل هنرهای تجسمی، دومین جشنواره مجسمه‌های برفی و یخی را برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، پیست اسکی توچال ایستگاه ۷ تله کابین، پنجشنبه و جمعه (۳۰ و ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸) میزبان دومین جشنواره مجسمه‌های برفی و یخی در سه بخش اساتید، دانشجویان و رقابتی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش هنرمندان، اساتید و دانشجویان این جشنواره توسط اداره کل هنرهای تجسمی انتخاب و معرفی شدند و قسمت رقابتی طی فراخوانی از سوی مجموعه تفریحی ورزشی تله کابین توچال برگزیده شده‌اند.

داوران این رویداد هنری، نرگس حریریان، رضا قره باغی و کوروش گلناری در مراسم اختتامیه ظهر جمعه ۳۱ خرداد ماه در محل پیست اسکی توچال ایستگاه ۷ تله کابین برترین‌های دومین جشنواره مجسمه‌های برفی و یخی را خواهند شناخت و جوایزی از یک تا سه میلیون تومان به نفرات اول تا سوم اهدا خواهد شد.

علاقمندان شرکت در این جشنواره می‌توانند تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۲۶ خرداد ماه با شماره تلفن ۲۴۸۷۵۰۰۰ داخلی ۲۴۰ و یا ۰۹۱۲۰۴۷۲۳۳۸، تماس حاصل کنند.

دومین جشنواره مجسمه‌های برفی و یخی توسط مجموعه تفریحی ورزشی تله کابین توچال با همکاری اداره کل هنرهای تجسمی در پیست اسکی توچال ایستگاه ۷ تله کابین، پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره مجسمه های برفی و یخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۴۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی عرفاتی را به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات، فرشاد مهدی‌پور در حکم مهدی عرفاتی آورده است: «نظر به تعهد و تجربه ارزشمند جناب‌عالی در عرصه رسانه، به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب می‌شوید».

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات در این حکم تصریح کرده است: «امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره‌مندی از نظرات استادان و کارشناسان مجرب حوزه رسانه و علوم ارتباطات و ایجاد ساز و کار مناسب در دبیرخانه این جشنواره برای گردآوری، داوری و انتخاب آثار برگزیده با رویکرد حرفه‌ای و کارشناسی بر اساس ماده (2) قانون مطبوعات و تقویت مرجعیت رسانه‌های کشور و نقش‌آفرینی و حضور موثر آن‌ها در مواجهه با جنگ شناختی و ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید».

بر اساس این گزارش، مهدی عرفاتی با بیش از ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ای، سال گذشته نیز دبیری بیست و یکمین جشنواره رسانه‌های ایران را بر عهده داشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • معرفی نامزدهای دومین جشنواره «عروسک‌خونه»
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد
  • دومین جشنواره قلیف‌چال در جاجرم
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • نامزد‌های دومین جشنواره «عروسک‌خونه» اعلام شد
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم
  • تجلیل از کارگردان فیلم آپاراتچی در صحن شورای شهر تبریز