Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:08:26 GMT

احتمال بازگشت وحید امیری در پرسپولیس کمتر از قبل

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۴۵۷۵

احتمال بازگشت وحید امیری در پرسپولیس کمتر از قبل

«برانکو ایوانکوویچ» سرمربی پرسپولیس پیش از سفر به کرواسی لیست بازیکنان مد نظر خود را به مسئولان پرسپولیس ارائه داد. در شرایطی برخی گمانه زنی در مورد لیست سرمربی پرسپولیس مطرح است که از بازیکنان پیشین پرسپولیس تنها نام «مهدی طارمی» در فهرست فصل بعد سرخپوشان جای دارد.

این در حالی است که علاوه بر طارمی نام» فرشاد احمدزاده» و «وحید امیری» نیز برای بازگشت به پرسپولیس مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان پرسپولیس مذاکراتی را با احمدزاده انجام داده اند تا شماره ۱۰ سابق برانکو بار دیگر شانس حضور در پرسپولیس را بدست آورد اما شانس بازگشت «وحید امیری» به پرسپولیس بسیار کم است.

امیری فصل چندان موفقی را در ترابزون اسپور ترکیه پشت نداشت تا این بازیکن پس از پشت سر گذاشتن فصلی نا موفق به درهای خروجی این تیم ترکیه ای نزدیک شود. آن هم در حالی که یک فصل دیگر از قرارداد امیری با ترابزون اسپور باقی مانده است.

باشگاه ترکیه ای با این وجود اما حاضر نیست تا امیری را به راحتی از دست بدهد و قصد فروش وی را دارد تا باشگاه بعدی برای جذب این بازیکن باید مبلغی را پرداخت کند. از طرفی دیگر پرسپولیس با چالش های جدی مانند پرداخت پول برانکو، دستیاران و بازیکنان خارجی مواجه است و بعید به نظر می رسد بخواهد برای جذب بازیکنی به باشگاه مبدا پول بپردازد.

از طرفی ترافیک در خط میانی پرسپولیس هم باعث شده تا باشگاه اولویتی برای جذب هافبک چپ نداشته باشد و با این تفاسیر شانس بازگشت امیری به پرسپولیس کمتر از قبل شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برانکو فوتبال ترکیه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال بالای غیبت کینگزلی کومان در یورو 2024

کینگزلی کومان در بدترین زمان ممکن مصدوم شد.

طرفداری | کینگزلی کومان، وینگر فرانسوی بایرن مونیخ که ادامه فصل را به علت مصدومیت از دست داد، ممکن است در یورو 2024 نیز غایب باشد.

به گزارش اکیپ، کینگزلی کومان که در جریان تقابل بایرن مونیخ با کلن دچار مصدومیت شد و ادامه فصل جاری را از دست داد، حال شانس حضور خود در یورو 2024 را نیز در خطر می بیند. کینگزلی کومان شانس بسیار اندکی برای خود برای قرار گرفتن در لیست تیم ملی فرانسه قائل است. بازیکنانی چون بردلی بارکولا یا موسی دیابی شانس بیشتری دارند و انتظار می رود یکی از آن ها به جای کینگزلی کومان راهی تیم ملی فرانسه و مسابقات یورو 2024 شود.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • اسکواش قطر جونیور؛‌ شانس کسب ۴ مدال برای نمایندگان ایران
  • رقابت‌های قطر جونیور؛ شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ نشان
  • شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ مدال
  • شانس ایران برای تصاحب یک طلا و 3 برنز
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید امیری: امیدوارم اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • احتمال بالای غیبت کینگزلی کومان در یورو 2024