Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز، 25 خرداد در نشست با رئیس و جمعی از مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه که به مناسبت هفته جهاد کشاورزی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین ارکان اجرای اقتصاد مقاومتی بخش کشاورزی است و این سازمان باید در توسعه کشاورزی جهادی عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: جهاد از ابتدای انقلاب خدمات فراوانی به این کشور و نظام تقدیم کرده است و در زمان جنگ این نهاد انقلابی دوشادوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نظام و انقلاب دفاع کرده است.
امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: امروز میدان فعالیت جهادی برای این نهدا انقلابی بسیار وسیع است.
آیت‌الله علما اظهار کرد: امروز این سازمان باید با توجه به جنگ بزرگ اقتصادی علیه کشور نهایت تلاش و مدیریت را برای رونق‌بخشی و توسعه کشاورزی به کار بگیرد و بتواند علاوه بر ایجاد رونق اقتصادی زمینه اشتغال جوانا را فراهم کند.
نوربخش حاتمی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز در این نشست تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که روحیه جهادی را در سازمان حفظ و روزبه‌روز تقویت کنیم و با این روحیه می‌توان در جنگ اقتصادی بزرگی که علیه ملت ایران شروع شده است ایستادگی و پیشرفت کرد.
وی افزود: این نهاد انقلابی صدها شهید جهادگر، آزاده و جانباز را تقدیم به انقلاب کرده است و این خون‌های پاک سایه‌ای بر تمام فعالیت‌های این سازمان انداخته و روحیه جهادی و انقلابی را با همان قوت حفظ کنیم.
حاتمی تصریح کرد: این سازمان برنامه‌ای سه ساله برای توسعه و جهش بخش کشاورزی با اولویت مسئله اشتغال تدوین کرده است.
وی گفت: در پایان این برنامه زمینه اشتغال 70 تا 75 هزار نفر در استان مهیا می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه سیاست و اقتصاد آیت الله علما جهاد کشاورزی اقتصاد مقاومتی توسعه کشاورزی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۴۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سطح کشت کلزا و گندم نسبت به سال قبل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ در جلسه ستاد برداشت غلات که صبح امروز در سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد رئیس سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه از اواسط اردیبهشت برداشت گندم در قم آغاز شده و تا دهم تیر ماه ادامه خواهد داشت گفت: امسال ۵ هزار و ۴۰۰ هکتار گندم آبی، ۱۰۹۰ هکتار گندم دیم و ۲۲ هزار و ۱۰۰ هکتار گندم آبی کشت شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها
  • ۱۶۰ میلیارد لیتر کسری آب داریم
  • برداشت بیش از چهار هزار تن دانه روغنی
  • سند نقشه راه کشاورزی در استان همدان برای نخستین بار در کشور تدوین شد
  • جذب اعتبارات برای جبران خسارات سیل اخیر
  • کشاورزی در توسعه اقتصاد همدان سهم ۳۰ درصدی دارد
  • جهش تولیدات کشاورزی همدان از مسیر مولدسازی روستاها می‌گذرد
  • افزایش سطح کشت کلزا و گندم نسبت به سال قبل