Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر بهزاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مرد بعدازظهر روز گذشته همراه با خانواده اش جهت تفریح به کنار رودخانه مهاباد واقع در بوستان ملت این شهرستان رفته بود که ناگهان یکی از فرزندانش بر اثر لیز خوردن به داخل رودخانه افتاد و کودک دوم نیز به دنبال وی به رودخانه سقوط کرد.

وی ادامه داد: پدر این ۲ کودک بلافاصله برای نجات فرزندانش خود را به آب زد و پس از نجات فرزندان از مرگ حتمی در داخل آب دچار ایست قلبی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با دریافت گزارش از سامانه ۱۱۵ و حضور به موقع اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) عملیات احیا انجام و برگشت نبض همراه با نشانه های مرگ مغزی در این مرگ مشاهده شد ولی این فرد پس از ۴۵ دقیقه جان خود را از دست داد.

به گزارش ایرنا، با فرا رسیدن فصل تابستان همه ساله گزارش های زیادی تحت عنوان غرق شدگی در مخزن پشت سد و رودخانه مهاباد دریافت می شود که با وجود ممنوع اعلام شدن شنا در این مکان ها توسط مسوولان ولی همچنان شاهد مرگ شماری از شهروندان هستیم.

سد مهاباد دارای ۱۹۷ میلیون مترمکعب ظرفیت اسمی و ۱۷۲ میلیون مترمکعب ظرفیت مفید است که در قسمت غرب و در فاصله پنج کیلومتری این شهر واقع شده و یکی از نزدیکترین سدهای جهان به مناطق مسکونی به شمار می رود؛ آب سد از طریق رودخانه ای که از وسط شهر مهاباد عبور می کند پس از طی مسافتی به دریاچه ارومیه می ریزد.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیمارستان غرق شدگی فوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۴۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده _مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، فرزین رضازاده افزود: چهارشنبه شب، به دنبال گزارش تصادف ۳ خودروی پرشیا، سمند و ۲۰۶، تعداد ۱۱ نفر از سرنشینان مصدوم شدند.
او تصریح کرد: ۸ نفر از مصدومان این حادثه توسط واحد‌های عملیاتی اورژانس به بیمارستان امام خمینی مهاباد منتقل و ۳ نفر درمان سرپایی دریافت کردند.
رضازاده گفت: وضعیت مصدومین طبق گزارش کارشناسان اورژانس حاضر در صحنه پایدار است.

دیگر خبرها

  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کاهش خسارت‌های سیلاب
  • (ویدئو) نجات کودکان گرفتار در سیل رودخانه کهیر
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • نجات جان مادر باردار گرفتار در سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده _مهاباد
  • استاندار کرمان: سیل جنوب استان تلفات جانی نداشت
  • نجات كليه افراد مفقود شده در اثر سیلاب‌های جنوب کرمان
  • نجات کودک غرق شده در سیلاب
  • مفقود شدن سه عشایرنشین در جبالبارز کرمان/ پیداشدن یکی از مفقودین
  • تماس‌ تلفنی وزیر کشور با استاندار کرمان و بررسی وضعیت منطقه