Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@13:16:49 GMT

شجاع سه فصل دیگر با پرسپولیس تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۴۷۸۷

شجاع سه فصل دیگر با پرسپولیس تمدید کرد

مدافع شمالی سرخپوشان قراردادش را به مدت سه فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده که در ابتدای لیگ هفدهم به عضویت سرخپوشان در آمد و در این مدت دو عنوان قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی جام حذفی را در کارنامه خود ثبت کرد، در توافق با مدیران تیم قراردادش را به مدت سه فصل دیگر تمدید کرد تا استارت نقل و انتقالاتی باشگاه با تمدید رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خلیل زاده که عملکرد موفقی در خط دفاعی پرسپولیس به جا گذاشته بود، طی هفته‌های پایانی لیگ برای تمدید قراردادش شخصا ابراز تمایل کرده بود و این در حالی است که طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر پیشنهاد از لیگ ستارگان قطر نیز در خصوص این بازیکن مطرح شده بود. باشگاه پرسپولیس که این روزها به شدت تحت فشار هواداران و رسانه‌ها در خصوص نقل و انتقالات و همچنین تمدید قرارداد با برانکو ایوانکوویچ قرار دارد، در اولین گام، قرارداد این مدافع را تمدید کرده و باید دید در ادامه چه روندی را دنبال خواهد کرد.

شجاع خلیل زاده نقل و انتقالات 1398 پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها شجاع خلیل زاده نقل و انتقالات 1398 پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره پرسپولیس با یک مربی برای فصل بعد!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، نتایج خوب پرسپولیس با اوسمار ویرا باعث شده که مسئولان باشگاه از هم اکنون به فکر تمدید قرارداد این مربی برزیلی باشند. رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در این باره اعلام کرد که با اوسمار درخصوص شرایط تیم صحبت کرده و البته از او خواسته که برنامه‌اش را برای فصل آینده ارائه کند.

قرار است پس از ارائه برنامه‌ از سوی اوسمار، مسئولان پرسپولیس درباره جزئیات تمدید قرارداد این مربی با او وارد مذاکره شوند.

قرارداد کنونی اوسمار تا پایان فصل جاری معتبر است.

کد خبر 845018 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران اوسمار ویرا باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • سرمربی سردار آزمون قراردادش را تمدید کرد
  • تمدید ستاره‌های پرسپولیس با اوکی نهایی اوسمار
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!
  • شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • شبیخون تیم متمول لیگ به باشگاه پرسپولیس؛ ۴ ستاره در آستانه خروج
  • برنامه پرسپولیس برای تمدید قرار اوسمار ویرا
  • مذاکره پرسپولیس با یک مربی برای فصل بعد!
  • درویش: با اوسمار مذاکره کردیم/ هنوز لیستی برای فصل آینده نگرفتیم