Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@09:42:25 GMT

کتاب «خاطرات حاج احمد قدیریان» رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۴۸۹۵

کتاب «خاطرات حاج احمد قدیریان» رونمایی می‌شود

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی، مراسم رونمایی از کتاب «خاطرات حاج احمد قدیریان» از ساعت ۱۸ روز شنبه (۲۵ خردادماه) همزمان در مراسم هفتمین سالگرد درگذشت مرحوم قدیریان با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حسینیان رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی، در محل مرکز همایش‌های مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (یادمان شهدای هفتم تیر) واقع در چهارراه سرچشمه تهران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب خاطرات حاج احمد قدیریان، از اعضای حزب موتلفه اسلامی و معاون اجرایی شهید قدوسی در دادستانی کل انقلاب، به همت مؤسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی به زیور طبع آراسته شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خاطرات احمد قدیریان مرکز اسناد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت و ضبط تاریخ شفاهی یزد قدیم در اولویت مرکز اسناد

 زارع مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد در نشست تاریخ یزد که با موضوع تاریخ شفاهی یزد قدیم برگزار شد، گفت: با توجه به اهمیت پرداختن به تاریخ و گذشته، سلسله نشست‌هایی را با عنوان دوشنبه‌های فرهنگی در این مرکز آغاز کرده ایم که تاریخ شفاهی قدیم یزد را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه این نشست‌ها با حضور مفاخر، مشاهیر و نویسندگان یزدی برگزار می‌شود، بیان کرد: این جلسات با موضوعات مختلف تمدنی در حوزه آب، قنات، مباحث فرهنگی و اجتماعی کاملا ثبت و ضبط می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • ثبت و ضبط تاریخ شفاهی یزد قدیم در اولویت مرکز اسناد
  • سلیمی نمین: مسائل فرهنگی را نمی‌توانیم یک سویه حل کنیم/ صفارهرندی: نسل ما انقلاب را از معبری دریافتند که پیشانی آن امام بود؛ خدشه به امام کل آن معبر را نابود می‌کند
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد