Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از هالیوود ریپورتر، در شرایطی که قرار بود جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۱۹ با نمایش درام جنگی «هشتصد» ساخته هو گوان آغاز به کار کند اما این فیلم ۸۰ میلیون دلاری به «دلایل فنی» از اکران بازماند و به جای آن نسخه ۴K فیلم کلاسیک «کابوی نیمه‌شب» ساخته جان شله‌زینجر محصول ۱۹۶۹ آمریکا جایگزین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران جشنواره شانگهای این خبر را نیمه‌شب جمعه در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.

هر چند در چین از عبارت مشکل فنی در کنایه از مشکل ممیزی استفاده می‌شود اما برخی معتقدند «هشتصد» پیش‌تر تمام پروانه‌های لازم را برای نمایش عمومی دریافت کرده بود و مشکلی برای اکران در افتتاحیه مهم‌ترین رویداد سینمایی چین نداشت. زمستان سال گذشته هم قرار بود فیلم سینمایی «یک لحظه» ساخته ژانگ ییمو در جشنواره برلین برای کسب خرس طلا رقابت کند که آن هم به دلیل همین مشکل فنی از حضور در برلین بازماند.

داستان درام میهن‌پرستانه «هشتصد» در سال ۱۹۳۷ می‌گذرد و درباره ۸۰۰ نفر از سربازان چینی در جبهه جنگ شانگهای است که در نبرد با نیروهای متجاوز ژاپنی تا پای جان مقاومت می‌کنند. پکن در تلاش برای گرامیداشت هفتادمین سالروز تاسیس جمهوری خلق چین چند اقدام اساسی انجام داده که ساختن این فیلم با هزینه هنگفت ۸۰ میلیون دلاری از آن جمله است. ضمن اینکه می‌توان فیلم را نخستین پروژه با فناوری آیمکس دانست.

«هشتصد» قرار بود پس از نمایش در افتتاحیه جشنواره شانگهای از پنجم ژوئیه در سینماهای چین روی پرده برود که به این ترتیب سرنوشت آن در هاله ابهام است. حقوق پخش بین‌المللی فیلم در بازار جشنواره کن فروخته شده است.

کد خبر 444025

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۵۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی باکمان چین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، تیم ملی ریکرو کشور برای حضور در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان، فردا ۳۱ فروردین راهی شانگهای چین می‌شود.

مسابقات مرحله اول کاپ جهانی ۴ تا ۹ اردیبهشت در شانگهای چین برگزار می‌شود.

تیم ایران پس از حضور در این رقابت‌ها از چین به کره جنوبی می‌رود و اردویی ۲۰ روزه در آنجا برگزار می‌کند، سپس در مسابقات مرحله دوم کاپ جهانی در کره جنوبی که از یکم تا ششم خرداد خواهد بود، شرکت می کند.

یسنا پورماهانی از کیش به همراه مبینا فلاح و حوریه حاجی حسینی ترکیب تیم بانوان را در این مسابقات تشکیل می دهند.

محمدحسین گلشنی، رضا شبانی، صادق اشرفی و فائز محمدی نیز در تیم ملی آقایان در این رقابتها شرکت می کنند.

سونگ چیل هونگ به عنوان سرمربی، مهسا بدخشان نیز مربی ریکرو و مهدی خالقی به عنوان سرپرست ملی پوشان را در این سفر همراهی می کنند.

دیگر خبرها

  • رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی باکمان چین
  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • رفع مشکل ترافیکی ساکنان همجوار پایانه مسافربری جی
  • حق نداریم مدارس خیرساز را تغییر نام دهیم
  • افتتاحیه عجیب چند آپارتمان در کره شمالی با آتش بازی و آکروبات هوایی (فیلم)
  • افتتاحیه مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • فوتسالیست‌ها نرسیده زیر شلاق شمسایی (عکس)
  • انریکه و ناصر باعث نابودی امباپه شدند!
  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی
  • لغو افتتاحیه المپیک پاریس؟!