Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مسعود شمس ‎بخش روز شنبه در نشست با اعضای هیات رئیسه دانشگاه ایلام با اشاره به اهمیت دانشگاه‎های غرب کشور در ارتباط و همکاری با کشور عراق، اظهار کرد: برای توسعه همکاری‎های علمی و بین المللی، پاسخ به نیازها و ارتقا توان علمی و اجرایی تحصیل کرده‎های این کشور باید بصورت ویژه دانشگاه‎های غرب کشور و از جمله دانشگاه ایلام تقویت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: تقویت و ارتقا دانشگاه های غرب کشور علاوه بر پاسخ‎گویی به نیازهای کشور عراق، با تربیت نسل جوان تحصیل کرده در این کشور به واسطه تاثیرگذاری که دارند، خطر جنگ و خسارت مربوط به آنرا برای همیشه از مرزهای غربی کشور دور خواهد شد.

مشاور وزیر علوم گفت: ارتباطات و پیگیری‎های رئیس دانشگاه ایلام و تیم همراه وی در توسعه دانشگاه نقش کلیدی داشته است که امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

شمس بخش با اشاره به روند توسعه دانشگاه ایلام، افزود: بازدید از بخش های مختلف دانشگاه نشان می دهد توسعه در ابعاد مختلف بخوبی اتفاق افتاده است که نتیجه زحمات افراد مختلفی در دوره جدید و همچنین در طول سال‎های گذشته است که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به بازدید از پروژه ساختمان توسعه دانشکده ادبیات و علوم انسانی، ضمن تشکر از سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی استان ایلام برای تأمین اعتبارت این پروژه از محل ردیف‎های استانی، اظهار کرد: روند پیشرفت این پروژه رضایت بخش است اما نیازمند پی‌گیری بیشتر برای تکمیل نهایی است.

مشاور وزیر علوم تاکید کرد: اگر آنچه که درباره راه‎اندازی برج فناوری در این مکان مد نظر است تحقق یابد و واحدهای فناور و مرکز جوار در این دانشگاه مستقر شود، همه دانشجویان، جوانان و مردم استان ایلام می‎توانند از امکانات و ظرفیت‎های آن استفاده کنند.

دانشگاه ایلام با ۶ هزار دانشجو در مقاطع کاردانی تا دکترا و ۲۰۰ عضو هیات علمی، ۳۲ گروه آموزشی دارد و در سال ۱۳۷۰ در سفر مقام معظم رهبری به استان ایلام از دانشکده زیر مجموعه دانشگاه رازی کرمانشاه به دانشگاه ارتقا یافته است.

استان ایلام در مجموع ۳۶ دانشگاه و موسسه آموزش عالی دارد که ۴۰ هزار دانشجو در این مراکز دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

6032/6119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آموزش عالی دانشگاه عراق ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۵۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست طی حکمی سیدمصطفی سیادت موسوی را به عنوان سرپرست جدید پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب کرد.

در این حکم آمده است: با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جنابعالی به سمت سرپرست پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب می‌شوید.

امید است با اتکا به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، روحیه انقلابی مردم داری، پاک دستی و فساد ستیزی، قانون مداری مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی" و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید.

توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم».

سازمان حفاظت محیط زیست، سیدمصطفی سیادت موسوی، هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران، هیأت علمی پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی، معاونت فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران را در رزومه کاری خود دارد.

کد خبر 6084551

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌های تحقیقاتی چگونه اقتصادهای منطقه‌ای را تقویت می‌کنند؟
  • توسعه امکانات پزشکی در استان ایلام استمرار داشته باشد
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • برنامه وزارت علوم برای توسعه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • درخواست ۸۷۰ دانشگاه اروپایی برای افزایش بودجه تحقیق و توسعه
  • حمایت«کانکت پلاس» از ۱۷۰۰ محقق پسادکتری در سال گذشته
  • سرپرست جدید پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب شد