Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@14:17:09 GMT

جشن تولد خانوادگی محله‌ای را به هم ریخت

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۵۰۸۸

جشن تولد خانوادگی محله‌ای را به هم ریخت

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ صادق ضرونی در تشریح این خبر بیان داشت: شب گذشته ماموران این کلانتری از درگیری منجر به تخریب خودرویی در محدوده این کلانتری قرار گرفتند و سریعا برای انجام تحقیقات اولیه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات مشخص شد شب جاری یک خانواده برای دختربچه ۹ ساله شان یک جشن تولد با ۲۵ مهمان گرفته بودند که حین برگزاری این مراسم، یک بحث خانوادگی بین دو آقا و آقای دیگری پیش می‌آید که در ادامه سه نفر دیگر، شامل خانمی جوان و دو آقای دیگر وارد ماجرا می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این درگیری به بیرون از خانه کشیده می‌شود و در ادامه شش متهم با حضور در خیابان، شیشه خودروی پژو ۴۰۵ پارک شده‌ای را تخریب می‌کنند و همچنین درب پارکینگ خانه‌ای نیز شیشه هایش تخریب می‌شود که با شدت گرفتن درگیری همسایه‌ها سریعا پلیس را در جریان موضوع قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: با انتقال شش متهم دستگیر شده به کلانتری، مشخص شد یکی از آن‌ها از ناحیه سر مصدوم شده که این فرد برای درمان به بیمارستان منتقل شد؛ پنج متهم دیگر مدعی بودند این مصدوم با زدن گلدانی به سرش، خود را مجروح کرده است.

بنابراین گزارش، هر شش متهم با تشکیل پرونده‌ای برای سیر مابقی مراحل قانونی، به مقام محترم قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث اخبار جنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۵۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی خونین در درگیری خانوادگی منوجان / این مرد 4 نفر را به رگبار بست

به گزارش صدای ایران به نقل از رکنا، مصیب آسیابانی امروز دوم اردیبهشت ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: پس از کسب گزارشی مبنی بر تیراندازی در شهرستان منوجان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت .

وی افزود: در همان دقایق اولیه با حضور نیروی انتظامی و دستور دادستانی، متهم شناسایی و دستورات قضایی لازم برای دستگیری ضارب صادر شده است. 

دادستان منوجان گفت: چهار مصدوم این حادثه به بیمارستان منتقل شده‌اند و خوشبختانه حال عمومی تمامی مصدومان خوب گزارش شده است.

وی اعلام کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد فرد ضارب در منزل مسکونی خود پس از مشاجره لفظی به سمت افراد خانواده خود شامل پدر و سه نفر دیگر از بستگان همسرش تیراندازی نموده و از صحنه جرم متواری شده است .

آسیابانی افزود: مقامات قضایی و امنیتی طی یک‌سال گذشته چندین مرتبه در خصوص در دسترس بودن سلاح گرم هشدار داده‌اند و در حادثه اخیر نیز عدم کنترل خشم آنی و در دسترس بودن سلاح گرم نقش برجسته‌ای در وقوع این حادثه داشته است .

دیگر خبرها

  • درگیری شدید و عجیب زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
  • درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری | شوهرم دیپلمه بود، من او را آقای دکتر کردم!
  • رژیم صهیونیستی اردوگاه «نور شمس» را به شکل کامل ویران کرد
  • درگیری خونین در صف بربری | کندن گوش پسر جوان به سبک تایسون
  • مرد ۵۰ساله با دندان گوش پسر جوان را در نانوایی کند!
  • دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح کلت کمری
  • بازداشت عاملان درگیری و تیراندازی در غرب تهران
  • عاملان تیراندازی در غرب تهران دستگیر شدند
  • تیراندازی خونین در درگیری خانوادگی منوجان / این مرد 4 نفر را به رگبار بست
  • دسگیری قاتل فراری در محله دربند تهران