Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@09:34:07 GMT

◄ همایش قایقرانی خانوادگی در هفته محیط‌زیست

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۵۲۵۳

◄ همایش قایقرانی خانوادگی در هفته محیط‌زیست

تین‌نیوز | 

در هفته محیط‌زیست و به‌منظور ترویج فرهنگ حفظ و نگهداری محیط‌زیست و اشاعه ورزش، نشاط و سلامتی؛ همایش خانوادگی قایقرانی برگزار شد.

 به گزارش تین نیوز  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی ، به مناسبت هفته محیط‌زیست  و‌ به‌منظور ترویج فرهنگ حفظ و نگهداری محیط‌زیست و اشاعه ورزش، نشاط و سلامتی با بهره‌برداری صحیح از مواهب خداوندی، همایش خانوادگی قایقرانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همایش با همکاری اداره ورزش و جوانان، اداره محیط‌زیست شهرستان  چابهار و با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان و جمعی از مسئولین شهرستان چابهار با شعار “آب، مروارید صدف هستی است، آن را آلوده نسازیم” در آب‌های آزاد سواحل زیبای مکران از محل اسکله بندر شهید بهشتی تا هتل لیپار و با حضور ۲۶ ورزشکار مرد و زن برگزار شد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۵۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: همایش بزرگ «پهلوان ایرانی» از برنامه‌های شاخصی است که به مناسبت هفته فرهنگ پهلوانی و هفته فرهنگی اصفهان، روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۷ در میدان امام (ره) برگزار می‌شود.
علیرضا خاکسار افزود: این همایش در راستای توسعه ورزش زورخانه‌ای به عنوان آئین کهن ملی و مذهبی ایران برگزار می‌شود.
وی، هدف از توسعه ورزش پهلوانی را آشنایی عموم مردم با این رشته ورزشی دانست و افزود: در همین راستا در ایام سال، همایش‌های شهری در بوستان‌ها و اماکن عمومی شهر برگزار می‌شود تا بستر معرفی این ورزش کهن به عموم مردم فراهم شود.
معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، هدف از برگزاری عمومی رویداد‌های ورزش پهلوانی را نهادینه کردن این رشته در فرهنگ عامه برشمرد وگفت: مهمترین رویداد‌هایی که برای توسعه ورزش پهلوانی در نظر داریم در هفته فرهنگ پهلوانی برگزار می‌شود که امسال با هفته فرهنگی اصفهان مصادف شده است.
وی با بیان اینکه رویداد «پیران گود» با محوریت تجلیل از پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای روز ۵ اردیبهشت‌ماه در زورخانه دخانیات برگزار شد، گفت: رویداد دیگر این هفته، تجلیل از قهرمانان و نام آوران کشتی استان اصفهان در سال ۱۴٠۲ است که با حضور مسئولان این رشته روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در تالار شهروند برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای در نانوایی‌های بروجرد
  • همایش پاکسازی محیط زیست در ملارد برگزار شد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • ممنوعیت استفاده از کیسه‌های پلاستیکی در گیلان
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد