Web Analytics Made Easy - Statcounter

مندی از فصل آینده زیر نظر زین الدین زیدان و در رئال مادرید، توپ خواهد زد.

 

طرفداری - ژان میشل آئولاس رئیس باشگاه المپیک لیون، عنوان کرد زمانی که زین الدین زیدان شخصا با فرلاند مندی تماس برقرار کرد، این بازیکن نتوانست در مقابل پیشنهاد رئال مادرید مقاومت کند.

به گزارش Marca، مندی در حال حاضر و  پس از رودریگو گوئس، ادر میلیتائو، لوکا یوویچ و ادن هازارد، جدید ترین خرید رئال مادرید محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، به نظر می رسد تابستان شلوغ لوس بلانکوس ادامه دار باشد. آئولاس اما، در گفت و گویی با Radio Marca، در مورد مدافع چپ جدید لوس بلانکوس، صحبت کرد. او عنوان کرد:

 (فرلاند) مندی دو سال پیش از له هاوره به المپیک لیون پیوست. او زمانی که تنها 22 سال داشت، به تیم ملی فرانسه رسید. فرلاند پیشرفت سریعی داشته و با سرعت زیادی پله های ترقی را طی کرده است. 

آئولاس می گوید برخلاف نیاز باشگاه فرانسوی به خدمات فرلاند مندی و همچنین توانایی های این بازیکن، دستیابی به توافق برای انتقال او به رئال مادرید، آسان بوده است. او عنوان کرد:

فلورنتینو پرز و من، رابطه بسیار خوبی با همدیگر داریم و این موضوع همیشه بر مذاکرات ما، تاثیرگذار است. 

با این حال، رابطه خوب آئولاس با پرز تنها عامل کلیدی در انتقال مندی به رئال مادرید نبوده است، چرا که زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی کهکشانی ها، شخصا با مدافع چپ لیون تماس گرفته است، تا او را برای انتقال به پایتخت اسپانیا، قانع کند. آئولاس اظهار داشت:

مندی درخواست زیدان بود. وقتی زیدان با مندی تماس گرفت، او نتوانست مقاومت کند. آیا مندی می تواند جای مارسلو را در ترکیب اصلی رئال مادرید بگیرد؟ این به تصمیم زیدان بستگی دارد. 

ظاهرا باشگاه فرانسوی برای جذب جانشین فرلاند مندی درنگ نکرده است. آئولاس در این باره گفت:

با بازیکن دیگری قرارداد امضا کردیم. هریتیر ده یونس از آیندهون. او کارارکتری مشابه با مندی دارد و گزینه ای برای آینده محسوب می شود. او بلژیکی است و 17 سال دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۵۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - بریس رونالدو نازاریو با پیراهن رئال مادرید مقابل سویا (2004/3/28) / فیلم

20 سال پیش در چنین روزی و در جریان پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل سویا، رونالدو نازاریو 2 گل تیمش را به ثمر رساند.

دانلود (9.2MB)

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - بریس رونالدو نازاریو با پیراهن رئال مادرید مقابل سویا (2004/3/28) / فیلم
  • چلسی در حال بررسی وضعیت لنی یورو، مدافع جوان باشگاه لیل
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • عکس| جذاب مثل پیراهن چهارم رئال مادرید
  • جو مثبت رختکن رئال مادرید؛ کهکشانی‌ها برای استقبال از کیلیان ام باپه لحظه‌شماری می‌کنند
  • (عکس) عجیب‌ترین کیت رئال مادرید طراحی شد
  • تیزر جالب باشگاه رئال مادرید برای نمایش پیراهن چهارم این تیم / فیلم
  • رونمایی از پیراهن چهارم رئال مادرید در فصل ۲۴-۲۰۲۳ / عکس