Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@08:44:37 GMT

بازگشت سنتر 218 سانتی در کمال آرامش(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۵۳۴۷

ستاره بسکتبال ایران بعد از مدت ها دوری از تیم ملی در کمال آرامش در تمرین امروز شرکت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، حامد حدادی آخرین بار شهریورماه سال گذشته در جریان انتخابی جام جهانی برای تیم ملی در سالن آزادی مقابل فیلیپین دقایق کوتاهی به میدان رفت و از آن پس برخی اتفاقات باعث دوری او از تیم ملی شد.


سنتر 218 سانتی که فصل پر فراز و نشیبی را در لیگ‌های چین و لبنان سپری کرد، بعد از مصاحبه سرپرست تیم ملی در واکنش به اعتراض بازیکنان نسبت به برخی کمبودها، با فدراسیون و کادرفنی وارد چالش عجیبی شد که به دوری او در جریان صعود تیم ملی به جام جهانی منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


یک بار هم حامد دیرتر از موعد در اردو حاضر شد و با وجود دعوت از سوی شاهین طبع،‌به خاطر این تاخیر نتوانست به تمرینات بپیوندد.


با پادرمیانی صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک که اتفاقا امروز در محل تمرین بسکتبالیست ها حضور داشت، اختلافات حدادی با فدراسیون و کادرفنی رفع شد و او حالا خودش را در کنار سایرین برای جام جهانی آماده می کند.


حامد حدادی برخلاف ماههای اخیر که خیلی پرسروصدا بود، امروز با آرامش و به دور از هیاهو تمرین خود را پیگیری کرد و حاضر به گفت‌و‌گو با خبرنگاران هم نشد.
عکس ها: برنا

 

 

 

حامد حدادی تیم ملی بسکتبال بسکتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها حامد حدادی تیم ملی بسکتبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۵۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره استقلال به تمرین

باشگاه استقلال برای ستاره ازبکستانی‌اش بلیت گرفته تا او امشب به ایران برگردد.

به گزارش مشرق، جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال پس از بازی جمعه شب آبی‌پوشان مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به دوبی رفت.

دلیل بدون اطلاع ترک کردن ایران توسط ماشاریپوف این بوده که پاسپورت هافبک استقلال به خاطر فیفادی و انجام بازی‌های ملی برای تیم ملی ازبکستان پیش خود ماشاریپوف بوده است. او به باشگاه اعلام کرده برای آوردن خانواده‌اش به دوبی سفر می‌کند.

ماشاریپوف با پیگیری‌های باشگاه استقلال دیشب (دوشنبه) به ایران بازگشت و هم‌اکنون در تمرین استقلال حضور دارد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • آماده همکاری با دولت برای بازگشت آرامش به بازار برنج هستیم
  • بازگشت بازار خودرو به ساحل آرامش
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم
  • برگزاری جشنواره اقوام بدون دبیری کمال تبریزی