Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهم‌ترین حوادث امروز (شنبه بیست و پنجم چهارم خرداد ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

بازجویی از دختری که عاشق مرد ۴۶ ساله شد

به خاطر شیطنت های دوران نوجوانی سعی می کردم به همراه دیگر دوستانم مربی آموزشی را به چالش بکشانیم اما او چنان اهل مطالعه بود که به راحتی ما را مغلوب می کرد،به او علاقه مند شدم احساس می کردم مرد رویاهایم را یافته ام .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری سارقان باطری خودرو

سارقان باطری‌های خودرو، با پول‌هایی که از این راه بدست می‌آوردند به خوشگذرانی و تفریح می‌رفتند.

فروش چک‌های مسروقه بلامحل

سرهنگ کارآگاه حمداله علیزاده، رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری باند فروشندگان چک‌های بانکی مسروقه مجعول خبرداد.

جشن تولد خانوادگی محله‌ای را به هم ریخت

رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید از دستگیری شش نفر در رابطه با برگزاری یک جشن تولد خبر داد که منجر به درگیری خانوادگی شده و یک مصدوم نیز برجای گذاشته است.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث اخبار جنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۵۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی وقوع سرقت از منازل در شهرستان خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار یحیی الهی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای یک باند را شناسایی و آنها را پس از هماهنگی با مقام قضائی، طی یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۳ فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار الهی از شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، به ویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • جزئیات پخش یک سریال ترکیه‌ای از تلویزیون
  • پخش یک سریال ترکیه‌ای از تلویزیون
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت
  • چاقوکشی مرگبار در درگیری خانوادگی جنوب تهران