Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت دولت ۱۰۰ میلیارد ریال برای مقابله با آفت ملخ صحرایی در استان‌های جنوبی کشور اختصاص داد. ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیئت دولت با تخصیص مبلغ 100 میلیارد ریال اعتبار به سازمان حفظ نباتات کشور برای مقابله با آفت ملخ صحرایی در استان‌های جنوبی کشور موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت وزیران در جلسه هشتم اردیبهشت سال جاری به پیشنهاد وزارت کشور و تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

دستور لاریجانی به کمیسیون کشاورزی مجلس برای پیگیری هجوم ملخ‌هااختصاص 30میلیارد تومان به وزارت جهاد کشاورزی برای مقابله با هجوم ملخ‌ها

1- مبلغ یکصد میلیارد (000ر000ر000ر100) ریال به ترتیب مبلغ شصت میلیارد (000ر000ر000ر60) ریال به صورت هزینه­‌ای و مبلغ چهل میلیارد (000ر000ر000ر40) ریال به صورت تملک دارایی سرمایه­‌ای از محل منابع ماده (10) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت موضوع بند (م) ماده (28) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) - مصوب 1393-، به منظور مقابله با آفت ملخ صحرایی در استان­‌های جنوبی کشور در اختیار سازمان حفظ نباتات کشور قرار می­‌گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.

2- سازمان حفظ نباتات کشور موظف است گزارش عملکرد این تصویب­‌نامه را در مقاطع زمانی سه‌ماهه به سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان مدیریت بحران کشور ارسال نماید.

معاون اول رئیس‌جمهور این مصوبه را به وزارت کشور، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.

انتهای پیام/

R1531/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط جلسات هیئت دولت دولت دوازدهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جلسات هیئت دولت دولت دوازدهم جلسات هیئت دولت دولت دوازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح های صنعت برق و مخابرات در میامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  این طرح ها شامل افزایش ظرفیت پست ۴۰۰ به ۶۳ کیلوولت میامی با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان،  خط ۶۳ کیلوولت عباس آباد_ میامی با اعتبار ۱۴۴ میلیارد تومان و احداث پست سیار ۶۳ کیلو ولت عباس آباد با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان است .

همچنین با حضور وزیر ارتباطات احرای طرح  فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها در شهر میامی آغاز شد.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه نهضت فیبر نوری در ۲۰۰ شهر کشور انجام شد خاطرنشان کرد: در پیش از دولت سیزدهم ۱۳ روستای استان سمنان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل بودند، اما اکنون این تعداد به ۳۹ روستا رسیده است.

زارع پور ادامه داد: کار ایجاد شبکه فیبر نوری در ۴۵۰ شهر انجام شده و در ۲۰۰ شهر به اتمام رسیده و هفت میلیون خانوار از نعمت آن برخوردار هستند.
وی بیان کرد: تلاش داریم امسال این میزان را ۲ برابر و تا پایان دولت کل کشور را به اتمام برسانیم.

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای روکش آسفالت در تویسرکان
  • افتتاح طرح های صنعت برق و مخابرات در میامی
  • دولت سیزدهم برای جاده معلمان و بیمارستان دامغان چه اعتباری درنظرگرفت؟
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • رییس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها، خلاف قانون و منویات رهبری است
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد