Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در مراسم اولین دوره مسابقات پاک روی با هدف پاکسازی مسیر اردبیل به سرعین گفت: پاکسازی محیط شهر در آستانه میزبانی از مسابقات والیبال لیگ ملت‌های جهان ابتکاری است که از استان اردبیل شروع و امیدواریم این کار فرهنگی در تمامی شهر‌های کشور صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باتوجه به تجربیات اردبیل درامر میزبانی مسابقات، انتظار داریم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ هم به نحوه احسن در اردبیل برگزار و این شهر را در سطح دنیا زبانزد شود.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: باید به دستاورد‌های جانبی مسابقات والیبال لیگ ملت‌های توجه کنیم چراکه این دستاور‌ها برای استانی توریست پذیر با همچون اردبیل بسیار حائز اهمیت است.

احمدی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا تمیز نگهداشتن محیط زیست را درجامعه نهادینه کنیم و دراین راستا هرچقدر بتوانیم مردم را همراه کنیم بسیار ارزشمند است و بسیار خرسندیم که اردبیل در این امر پیشرو بوده است.

وی افزود: حضور جوانان به عنوان داوطلبان فرهنگی در مسابقات والیبال لیگ ملت‌های جهان امتیازی برای استان اردبیل است که باید از ظرفیت به نحوه احسن استفاده کنند.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان بااشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان اردبیل گفت: شهر سرعین جزو مناطق بهشتی ایران است وباید در حفظ محیط زیست این شهر کوشا باشیم و زیبایی‌های این منطقه را حفظ کنیم.

انتهای پیام/ح

اردبیل میزبان مسابقات والیبال لیگ ملت‌های جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست مسابقات جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۵۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتاميه ليگ آموزشی و پژوهشی هميار محيط زيست تهران به میزبانی باغ کتاب

اختتاميه ليگ آموزشی و پژوهشی هميار محيط زيست تهران همزمان با گرامیداشت هفته زمین پاک و به میزبانی باغ کتاب برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در جریان برگزاری لیگ آموزشی و پژوهشی همیار محیط زیست تهران، دانش‌آموزان از نظر آموزشی، مهارتی و پژوهشی مورد ارزیابی قرار گرفتند و از نفرات برگزیده در آیین اختتامیه این لیگ در روز دوشنبه، سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰ صبح و همزمان با هفته گرامیداشت زمین پاک در باغ کتاب تقدیر می‌شود.

 این لیگ با هدف آشنایی کودکان با محیط زیست، انس و علاقه با طبیعت و حفظ آن و یکپارچگى آموزش درباره محیط زیست شهرى و توجه به این حوزه، در بیش از ۱۰۰ پیش دبستانی و مدرسه مناطق مختلف شهرداری تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • پاکسازی حاشیه سد مهاباد به مناسبت روز جهانی زمین پاک
  • طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری
  • پاکسازی محوطه پل تاریخی لنگرود از زباله
  • پاکسازی محیط زیست از زباله در سربیشه
  • اقدامات خودجوش کارکنان برای پاکسازی محیط نیروگاه برق ری + تصاویر
  • پاکسازی سواحل بندرترکمن به مناسبت روز زمین پاک
  • اختتاميه ليگ آموزشی و پژوهشی هميار محيط زيست تهران به میزبانی باغ کتاب
  • مازندران میزبان مسابقات تنیس رده‌های سنی دختران و پسران کشور و تور جهانی + فیلم
  • «کنگان» قهرمان رقابت‌های والیبال ساحلی «دیر» شد