Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@18:44:10 GMT

راه اندازی سامانه اینترنتی اوقات فراغت

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۵۸۰۷

راه اندازی سامانه اینترنتی اوقات فراغت

رامین نعیمی معاونت فرهنگی و امور جوانان استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به اینکه وظیفه اداره کل ورزش جوانان هماهنگ کردن بین دستگاه‌های اجرائی استان است گفت: سامانه جدیدی به نام سامانه پورتال اوقات فراغت استان اصفهان تعریف شده، که مراکز علمی، پژوهشی، تفریحی، فرهنگی و ورزشی به صورت پایلوت و آزمایشی برنامه هایشان را در سایت مذکور قرار داده اند و علاقه‌مندان میتوانند با مراجعه به سایت ، در برنامه مورد نظر خود ثبت نام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاونت فرهنگی و امور جوانان استان افزود: این طرح از اواسط خرداد ماه کلید خورده و تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.
وی اذعان داشت: ما در حوزه ورزش با سازمان فرهنگی، تفریحی و ورزشی شهرداری اصفهان، هماهنگی‌های لازم را انجام داده ایم و این برنامه از طریق استانداری اصفهان به شهرستان‌های استان ابلاغ شده است. لازم به ذکر است که این هماهنگی‌های بین دستگاه‌های اجرائی برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در حوزه‌های مختلف تعمیم داده شده است.
رامین نعیمی ادامه داد: همشهریان محترم می‌توانند با مراجعه به سایت esffaraghat.ir در برنامه‌های مختلف تابستانه ثبت نام کنند.
انتهای پیام/ی  
لیست برنامه‌های اوقات فراغت در سامانه اینترنتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۵۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه بزرگ فرهنگی بسیج با حضور جوانان شکل گرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی مقواساز عصر چهارشنبه در اختتامیه جشنواره مدرسه عشق در رشت اظهار کرد: رشت و گیلان میزبان شایسته ای برای جشنواره ملی مردمی مدرسه عشق بود.

معاون فرهنگی بسیج مستضعفین با تاکید بر لزوم توجه و اعتماد به جوانان و نوجوانان بیان کرد: شبکه بزرگ فرهنگی بسیج با حضور جوانان و نوجوانان شکل گرفته است.

سردار مقواساز با اشاره به دستاوردهای جشنواره ملی مدرسه عشق اضافه کرد: بروز خلاقیت‌ها، کشف استعدادها، گستردگی و مشارکت مردم از نقاط مختلف از شاخصه‌های مهم جشنواره مدرسه عشق است.

وی با بیان اینکه کیفیت آثار جشنواره مدرسه عشق بسیار مطلوب بوده است، افزود: جشنواره مدرسه عشق آغاز حرکت برای بالندگی نبوغ و استعدادهای فرهنگی و هنری است.

کد خبر 6081256

دیگر خبرها

  • کوتاه شدن دست دلال‌ها با سامانه خودنویس محقق شد
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • ضرورت راه‌اندازی خانه هنرمندان در مازندران
  • راه‌اندازی سامانه پایش درخواست‌های خرید کالا در شرکت نفت فلات قاره
  • شبکه بزرگ فرهنگی بسیج با حضور جوانان شکل گرفته است
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری