Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اتمام ارزیابی نوبت پنجم خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی، امروز نشست خبری اعلام نتایج عملکرد دستگاه‌های اجرایی در خصوص توسعه خدمات دولت الکترونیک در کشور در وزارت ارتباطات برگزار شد.

 در این نشست، رتبه‌های دستگاه‌های اجرایی و نتایج ارزیابی نوبت پنجم خدمات الکترونیکی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نتایج در سندی تحت عنوان "گزارش نتایج پنج مرحله ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی" منتشر شد.

بیشتر بخوانید: انتقاد شدید باقری اصل از وزرای صمت و نیرو و سازمان امور مالیاتی/ تحقق ۶۲ درصدی دولت الکترونیک

نتایج پنجمین دوره ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی در این  نشست با پایش ۱۰۵ دستگاه دولتی و میزان تحقق ۶۲/۸ درصدی بلوغ الکترونیکی اعلام شد. امتیاز عمومی دستگاه‌ها برای ایجاد درگاه خدمات ۸۴ درصد، حضور در وب ۶۶.۹، خدمات تعاملی ۷۰.۴۴ درصد، خدمات تراکنشی ۷۰.۲۲ و یکپارچگی خدمات ۵۰.۱۹ درصد بوده است.

ارزیابی دوره پنجم با بررسی وضعیت دو هزار ۲۰۰ خدمت و زیر خدمت در ۱۰۵ دستگاه اجرایی انجام شد و شاخص‌هایی نظیر امتیاز عمومی درگاه، حضور در وب، تعاملی بودن، تراکنشی با هدف تکمیل خدمت الکترونیکی و یکپارچگی با هدف تعاملات مبتنی بر یکپارچگی و مشارکتی بودن با هدف افزایش مشارکت عموم در تصمیمات دولت مورد بررسی قرار گرفت.

بیمه مرکزی، سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران، سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سازمان تنظیم مقررات، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزارت امور اقتصاد و دارایی، سازمان نهضت سوادآموزی و شرکت ارتباطات زیر ساخت ده دستگاه برتر در ارائه خدمات الکترونیکی بوده اند.

فایل ارائه نتایج ارزیابی نوبت پنجم خدمات الکترونیکی دستگاههای اجرایی در فایل PDF زیر آورده شده است.

گزارش نتایج پنج مرحله ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی وزارت ارتباطات دولت الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۵۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۸۷ درصدی تعهدات نهضت ملی مسکن در روستا‌های لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان امروز بیست و هشتم فروردین در دیدار با مدیرکل و معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان، گفت: از تعداد ۱۰ هزار تعهد احداث مسکن در روستا‌های لرستان در راستای طرح نهضت ملی مسکن تا کنون ۸۷۰۰ مورد برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده اند.
فرهاد زیویار افزود: تعداد زیادی از این واحد‌های تکمیل شده و بخش دیگری از آنها در حال ساخت با استفاده از تسهیلات دریافتی هستند.
استاندار با اشاره به عملکرد درخشان بنیاد مسکن لرستان در اجرای تعهدات طرح نهضت ملی مسکن نسبت به سایر استان‌های کشور، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان در طرح بازنگری روستا‌ها نیز بسیار خوب عمل کرده که جای قدردانی دارد.
زیویار همچنین خواستار همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط با برنامه‌های بنیاد مسکن شد و گفت: انتظار داریم برای رونق و آبادانی روستاها، اختلافات جهادکشاورزی و سازمان تقسیم اراضی برای اجرای طرح‌های هادی در روستا‌های دارای صلاحیت به موقع و قانونی مرتفع شوند.
استاندار در پایان ابراز امیدواری کرد که با مکاتبات لازم و برگزاری جلسات تخصصی با دستگاه‌های ذیربط بتوان مشکلات سد راه برنامه‌های بنیاد مسکن را مرتفع کرد.

دیگر خبرها

  • برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود
  • پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند
  • اقدامات حفاظتی سازمان سنجش در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳
  • اقدامات حفاظتی سازمان سنجش در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳/ ضرورت تکریم خانواده‌های داوطلبان
  • بخش‌نامه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابلاغ شده است
  • اعلام اقدامات حفاظتی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود
  • تحقق ۸۷ درصدی تعهدات نهضت ملی مسکن در روستا‌های لرستان