Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-24@15:04:05 GMT

سیاست‌‌های «ترامپ» در هیج جا موفق نبوده است

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۵۸۲۳

سیاست‌‌های «ترامپ» در هیج جا موفق نبوده است

به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، «موسی ابومرزوق» از اعضای دفتر سیاسی جنبش حماس تأکید کرد، «معامله قرن» موفق نخواهد شد و آثار ویرانگر آن فقط به مسأله فلسطین محدود نیست.

ابومرزوق در صفحه توئیتر خود نوشت: سیاست‌های ترامپ در هیچ مکانی موفق نخواهد بود. (این سیاست‌ها) در آمریکای لاتین، کشورها را ویران و فقیر کرد؛ متحدان اروپایی ترامپ با وی در هیچ سیاستی به توافق نرسیدند، در جنگ اقتصادی با چین به پیروزی نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کشور ما نیز با «معامله قرن» منجر به آشوب و غوغا شد، طرحی که هنوز از نشست‌ها خارج نشده اما آثار ویرانگر آن شامل هر مکانی می‌شود و (این طرح) موفق نخواهد شد.

معامله قرن، طرحی به پیشنهاد دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی، برای پایان منازعه «اسرائیل» با فلسطین و مقدمه‌ای برای عادی‌سازی روابط عربی اسرائیلی است. در این طرح و مذاکرات بعدی، مسئله آوارگان با «وطن جایگزین» در خارج از فلسطین اشغالی حل و «حق بازگشت» آوارگان فلسطینی به کشورشان برای همیشه لغو می‌شود.

اخیرا «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا در یک محفل خصوصی اظهاراتی درباره معامله قرن مطرح کرده که نشان می‌دهد حتی دیپلمات ارشد دولت آمریکا هم به (موفقیت) این طرح باور چندانی ندارد.
بر اساس محتوای یک فایل صوتی منتسب به پامپئو که روزنامه «واشنگتن‌پست» به آن دست یافته، او در دیدار با گروهی از سران یهودی گفته استف ممکن است گفته شود که این طرح «غیر قابل» اجرا است. وی البته ابراز امیدواری کرده که فلسطینی‌ها بلافاصله این طرح را رد نکنند کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۵۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای پای ترامپ ، بلندتر از همیشه می آید

در حالی که برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 270 رای الکترال لازم است، نظرسنجی ها نشان می دهند دونالد ترامپ با 293 رای الکترال، بسیار جلوتر از جو بایدن با 245 رای الکترال است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا
  • ایران به اتهامات سایبری از طرف آمریکا پاسخ داد
  • آمریکا به کمک‌های نظامی و مالی از «رژیم آپارتاید» پایان دهد
  • آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا در خصوص فعالیت‌های سایبری
  • کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد
  • کارشناس مسائل خاورمیانه: بایدن سیاست دودولتی را کنار گذاشت
  • بایدن سیاست دودولتی را کنار گذاشت/ آمریکا در قبال فلسطین بر خلاف منافع ملی خود عمل کرد
  • سیاست بایدن در قبال فلسطین می‌تواند به شکست وی در انتخابات منجر شود
  • صدای پای ترامپ ، بلندتر از همیشه می آید