Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، با توجه به طرح موضوعاتی مبهم و خلاف واقع در فضای مجازی و برخی رسانه های استان با محوریت طرح تفضیلی یزد،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد مطرح کرد:تغییر طرح تفضیلی شهر و یا تغییر خط محدوده شهری یزد و افزودن زمین های موسسه کوثر و اکرم آباد  به این حوزه واقعیت نداشته و  تکذیب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 «محسن صادقیان» خاطرنشان کرد: در حالی که طرح جامع شهر یزد نیاز به بازنگری و اصلاح  دارد به هیچ وجه تغییر طرح تفضیلی امکان پذیر نبوده و  جلسه ای در تهران نیز با این موضوع برگزار نشده است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رسانه زمین فضای مجازی معاون یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۵۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کمیسیون امنیت ملی: اقدام روز گذشته اسرائیل گوشمالی دیگری خواهد داشت

آفتاب‌‌نیوز :

محمود عباس زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل و شیطنت دیروز رژیم صهیونیستی در اصفهان گفت: من پیش‌بینی می‌کردم که اسرائیل اقدامی خواهد داشت، اما اقدامی که برای دنیا نمایشی در برابر از بین رفتن اعتبار تاریخی خود داده باشند.

وی در ادامه افزود: من اعتقاد دارم اتفاقی که برای رژیم صهیونیستی در برابر حمله موشکی که توسط ایران برایشان رقم خورد، نقطه عطفی است و برای حفظ آبروی خود در دنیا مشخص بود اقدامی می‌کنند، می‌دانند که اگر اقدامشان علیه جمهوری اسلامی کاری بود طبیعتا جمهوری اسلامی برنمی‌تافت و نسبت به شیطنت دفعه قبل آن‌ها صد برابر پاسخ خواهند گرفت.

وی ادامه داد: این اقدام صهیونیست‌ها قبل از اینکه شدت و مکان برای آن‌ها دارای اهمیت باشد، شدت رسانه‌ای آن مهم بود؛ به دنبال بمب خبری بودند که ما کاری را انجام دادیم. این کار‌ها و تحرکات از عظمت ادعا‌های آنان از شکست ناپذیری گنبد آهنین و بلوف‌های تاریخی آنان شکسته شد. آنچه در اورشلیم اتفاق افتاد در تاریخ دیده نشده بود. اگر بخواهیم تاریخ خاورمیانه را به دو قسمت کنیم باید گفت تاریخ خاورمیانه قبل موشک باران و بعد موشک باران است.

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به اقدام روز گذشته اسرائیل، گفت: همین اقدام اسرائیل گوشمالی دیگری خواهد داشت. ایران هر اقدامی علیه منافع خود را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت، حال می‌تواند شکل و اشکال متفاوت داشته باشد، ولی با تدبیر و نکته سنجی انجام خواهیم داد. اما اصل قضیه قابل انکار است؛ جمهوری اسلامی ایران هیچ اقدامی را که علیه منافع ملی خود صورت بگیرد را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

نماینده مردم مشکین شهر تاکید کرد: کشوری که صلح بخواهد نباید از جنگ بترسد و باید به درجه‌ای از بازدارندگی رسیده باشد که کسی فکر تعرض به کشوری نداشته باشد. جمهوری اسلامی ایران از حیث بازدارندگی خیلی از مواقع عبور کرده است. ما صلح را با قدرت تضمین کرده‌ایم. اما متاسفانه با حاکمیت ناعادلانه در جهان اثبات شده است که در شرایط ضعف قابل تضمین نیست اینکه غربی‌ها یا محور عبری، عربی در منطقه خاورمیانه جرثومه درست کردند که در دنیا به کودک کشی و تروریسم دولتی مشهور است طبیعتا صلح تهدید می‌شود.

در تاریخ، جمهوری اسلامی ایران و نهضت‌های آزادی بخش و محور مقاومت ثابت کردند این جرثومه‌های فساد و تروریسم بین‌المللی جز با قدرت و مولفه‌های منطق قابل مهار نیست و خوشبختانه این اتفاق نشان داد؛ غده سرطانی در حال فروپاشی است.

منبع: سایت جماران

دیگر خبرها

  • توقیف و اعمال قانون ۵۷۴ خودروی شوتی و تغییر وضعیت در بم
  • تاکید کرملین بر عدم تغییر روند درگیری نظامی در اوکراین
  • این اقدام غیرقانونی و شرم‌آور در تاریخ اتحادیه اروپا ثبت می شود
  • حمله به کنسولگری ما حماقت بزرگی بود/ صهیونیست‌ها به دنبال تغییر در صحنه درگیری در منطقه بودند
  • خودکشی جوان تهرانی در ایستگاه مترو سرسبز
  • اقدام به خودکشی جوان تهرانی در ایستگاه مترو سرسبز / جزئیات
  • اقدام به خودکشی جوان تهرانی در ایستگاه مترو سرسبز
  • عضو کمیسیون امنیت ملی: اقدام روز گذشته اسرائیل گوشمالی دیگری خواهد داشت
  • تغییر قیمت بلیت اتوبوس از امروز در مشهد
  • قیمت بلیت اتوبوس از امروز در مشهد تغییر یافت