Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، با وجود این‌که ماه‌ها از جریان کنار گذاشته شدن عادل فردوسی‌پور از صداوسیما، گذشته است اما یاد و خاطره گزارشگر باتجربه و ماهر تلویزیون از یاد فوتبال‌دوستان بیرون نرفته است.



در همین رابطه احسان حاج‌صفی، ستاره ملی‌پوش تراکتور، امروز استوری معناداری در اینستاگرام خود منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن با یادآوری پیروزی تیم ملی ایران در دیدار مقابل مراکش در جام جهانی 2018 و آوردن نام فردوسی‌پور، که گزارشگر این دیدار بود، به صدا‌وسیما طعنۀ سنگینی زد!



گزارشی خاطره‌انگیز که احتمالاً هیچ ایرانی آن را فراموش نخواهد کرد...

 

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اینستاگرام احسان حاج صفی عادل فردوسی پور تراکتورسازی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۶۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسراییل جان بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ کودک را در غزه گرفته است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «فرانچسکا آلبانیز» گزارشگر سازمان ملل در مورد حقوق بشر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین اعلام کرد که جامعه فلسطین با نسل‌کشی جمعی روبرو است.

آلبانیز گفت: در اروپا استانداردهای دو گانه‌ای در خصوص مساله فلسطین وجود دارد. ما باید با اقدامات اسراییل علیه فلسطینیان به ویژه در غزه رویاروی شویم.

گزارشگر سازمان ملل در مورد حقوق بشر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از آغاز حمله به غزه در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ کودک فلسطینی را در غزه به شهادت رسانده است.

همچنین آلبانیز بیان کرد که رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ علیه غزه تاکنون، روزانه ۲۵۰ فلسطینی را به شهادت رسانده است.

گزارشگر سازمان ملل در مورد حقوق بشر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین گفت: اسراییل دست‌کم ۳ جنایت نسل‌کشی را در غزه مرتکب شده است.

کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تازه‌ترین آمار شهیدان و مجروحان جنگ غزه را اعلام کرد. این وزارتخانه تاکید کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ فلسطینی دیگر در نوار غزه به شهادت رسیده و ۱۱۰ نفر هم زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بیان کرد که شمار کلی شهیدان جنگ در غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۶ هزار و ۵۷۵ نفر رسیده است.

کد خبر 6080319

دیگر خبرها

  • (عکس) استایل جالب علی دایی و همسرش در عکس یادگاری با عادل فردوسی‌پور
  • (عکس) استایل جالب علی دایی و همسرش در عکس یادگاری کنار عادل فردوسی‌پور
  • مقاومت لبنان پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید
  • اسراییل جان بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ کودک را در غزه گرفته
  • اسراییل جان بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ کودک را در غزه گرفته است
  • پیاده راه فردوسی یا سواره راه موتورسوار
  • با جدایی خمس؛ نصرتی به تراکتور بازگشت
  • خمس از تراکتور جدا شد
  • خیابان صنعت شهر اندیشه پس از سال‌ها بازگشایی شد
  • ببینید | روایت جواد خیابانی از وصیت‌نامه خود؛ قول مهم آقای گزارشگر به مارادونا