Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@15:16:00 GMT

جدول لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ با صدرنشینی ایران

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۶۰۵۵

جدول لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ با صدرنشینی ایران

لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ که از ظهر روز جمعه ۱۰ خرداد ماه ۱۳۹۸ با حضور شانزده تیم آرژانتین، استرالیا، برزیل، بلغارستان، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، ایران، ایتالیا، ژاپن، لهستان، پرتغال، روسیه، صربستان و آمریکا آغاز شده است ، عصر امروز در گروه ایران با برگزاری دیدار حساس ایران و لهستان در ارومیه پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملاک رده‌بندی تیم‌ها در جدول لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ ابتدا بر اساس برد و باخت تیم‌ها، سپس امتیاز تیم‌ها و در نهایت ست شماری‌ها است. ایران با هفت پیروزی از هشت مسابقه شگفتی ساز این دوره بوده و همچنان صدرنشین است. به این ترتیب جدول رده‌بندی و نتایج کلی بازی‌های این رقابت‌ها تا قبل از بازی امروز عصر ایران و لهستان به شرح زیر است. باخت دیروز برزیل مقابل صربستان، شاگردان کولاکوویچ را به صدر رساند.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: جدول لیگ ملت های والیبال لیگ ملت های والیبال صدرنشینی ایران والیبال تیم ملی والیبال معروف موسوی غفور اس 400 دریای عمان اس 300 اینستکس هلگا اشمید عبدالرضا داوری اجلاس سیکا پایان نامه فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و هشتم لیگ یک خیبر خرم‌آباد طی یک بازی مهیج و تماشایی موفق شد با نتیجه 4 بر 3 دریای بابل را شکست بدهد و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

خیبر حالا با 64 امتیاز و اختلاف 7 امتیازی نسبت به تیم دوم جدول از شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر برخوردار شده و بعید است این اتفاق برای تیم پرهوادار لرستان رخ ندهد.

در جریان بازی روز گذشته خیبر مقابل دریای بابل رضا مهاجری بابت برد تیمش بسیار خوشحال بود و شادی جالبی را به نمایش گذاشت. او با فریادهای بلند در ورزشگاه تختی خرم‌آباد خوشحالی خود بابت پیروزی و کسب سه امتیاز را نشان داد و جشن پیروزی گرفت.

مهاجری با انتشار تصویری از خوشحالی خود در صفحه شخصی‌اش خطاب به هواداران خیبر خرم‌آباد نوشته است: «درود بر خیبر بزرگ و هواداران لرتبار و شریف. صدرنشینی و سه امتیاز نوش جان شما.»

دیگر خبرها

  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • خلاصه بازی آرسنال ۵ - ۰ چلسی؛ برد با چاشنی تحقیر و صدرنشینی + ویدئو
  • گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)
  • شمس آذر به استقلال باخت، اما شمایل یک تیم بازنده را نداشت
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه
  • صدرنشینی خیبر با موج‌های دریای بابل
  • رکورد 92 درصدی پرسپولیس در سال 1350