Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@23:28:36 GMT

جزییات بیشتری از روند آزادی نزار زاکا

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۶۰۶۸

جزییات بیشتری از روند آزادی نزار زاکا

مدیر کل امنیت عمومی لبنان ضمن تشریح جزییات بیشتری از روندی که به آزادی نزار زکا منجر شد، درباره نقش حزب الله در این پرونده هم سخن گفت.

به گزارش مشرق به نقل از النشره، ژنرال عباس ابراهیم مدیرکل امنیت عمومی لبنان ضمن تشریح جزییات بیشتری از روندی که به آزادی نزار زکا منجر شد، درباره نقش میشل عون رئیس جمهور لبنان و نیز حزب الله لبنان در این پرونده هم سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: بیانیه سفارت لبنان در پی آزادی نزار زاکا توضیح سخنگوی شورای عالی امنیت ملی درباره علت آزادی نزار زاکا

مدیر کل امنیت عمومی لبنان بیان کرد: آزادی نزار زکا از زندانهای ایران پس از گفتگوهایی انجام شد که ۶ ماه پس از بازداشت وی در ایران آغاز شد. به هر حال در این موضوعات شرایطی دخیل است. پس از اینکه میشل عون به ریاست جمهوری رسید، پرونده زکا و برخی دیگر از بازداشت شدگان لبنانی در دیگر کشورها به جریان افتاد و آزادی دو جوان عرسالی از زندان های سوریه هم با نقش میشل عون رخ داد.

وی افزود: ما از همه ابزار و توان لبنانی و غیرلبنانی برای استرداد بازداشت شدگان لبنانی در دنیا استفاده می‌کنیم. اگر حزب الله در آزادی نزار زکا کمک کند چه مشکلی وجود دارد؟ چه مشکلی وجود دارد اگر هر گروه سیاسی دیگری در آزادی هر لبنانی در هر نقطه جهان کمک کند؟ نباید فراموش کرد که حزب الله از ملت لبنان است.

عباس ابراهیم درباره پرونده بازگردانیدن آوارگان سوری به کشورشان هم گفت: بازگشت امن نیاز به تصمیم سیاسی بزرگ دارد که در حال حاضر در لبنان نیست از همین رو ما در راستای بازگشت داوطلبانه آوارگان حرکت می‌کنیم. فکر کنم بزودی هیات روسی به بیروت سفر می‌کند و ما آماده هماهنگی با هر طرفی که بازگشت آوارگان را تامین کند، هستیم.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری آزادی زندانیان حزب الله لبنان لبنان نزار زکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف مقاومت لبنان قرار گرفت

مقاومت لبنان تجهیزات جاسوسی رژیم اسرائیل در مزارع اشغالی شبعا  را هدف قرار داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان صحنه هایی از عملیات مقاومت اسلامی در هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در مرکز نظامی رادار در مزارع اشغالی شبعای لبنان را منتشر کرد. 

.

 حزب الله لبنان همچنین روز دوشنبه اعلام کرد گروهی از نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در پایگاه میتات در شمال فلسطین اشغالی با سلاح مناسب هدف قرار داده و این نیروها را به قتل رسانده و مجروح کرده است.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اول دیروز خود همچنین اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، پس از رصد و پیش بینی دقیق حرکات نظامیان رژیم صهیونیستی، تعدادی مواد منفجره (مین) در «تل اسماعیل» در مرز لبنان با سرزمین‌های اشغالی کار گذاشتند و با رسیدن تیپ گولانی رژیم اسرائیل به این نقطه مین‌های کار گذاشته شده منفجر و منجر به کشته و زخمی شدن تعدای از آن‌ها گردید.

شلیک ده‌ها موشک حزب الله به مقر سامانه هوایی و موشکی اسرائیلمقاومت لبنان 3 پایگاه‌ نظامی رژیم اسرائیل را هدف قرار داد

انتهای پیام/ 

 

دیگر خبرها

  • ارتش اسرائیل یک مقام ارشد حزب الله را ترور کرد
  • در دیدار رئیسی و مقام لبنانی چه گذشت؟
  • لحظات ترور فرمانده ارشد حزب الله لبنان
  • زخمی شدن 3 اسرائیلی در حمله یک پهپاد لبنانی
  • روند قیمت طلا و انواع سکه در بازار؛ سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • احزاب لبنانی: عملیات «وعده صادق» ضعف اسرائیل را فاش کرد
  • تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف مقاومت لبنان قرار گرفت
  • مردم لبنان: موشکهای سپاه بر فراز قدس؛ نماد فروپاشی اسرائیل
  • آزادی قاتل ۱۶نفر پس از ۲۸ سال حبس | جزییات قتل های سریالی سال 75 چه بود؟
  • ریزش قیمت‌ها در بازار طلا وسکه آغاز شد