Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@07:28:08 GMT

ظهور ناگهانی تبلیغات در نمایشگر موبایل های هواوی

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۶۱۷۴

ظهور ناگهانی تبلیغات در نمایشگر موبایل های هواوی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، شرکت هواوی پس از تحریم‌های آمریکا با مشکلی جدید روبرو شده است. کاربران موبایل‌های این شرکت چینی در شبکه‌های اجتماعی از تبلیغاتی گله می‌کنند که در لاک اسکرین های (lock screen) آنان ظاهر می‌شود.

کاربران هواوی با مشاهده تبلیغات یک آژانس مسافرتی (Booking.com) به عنوان تصویر اصلی هوم اسکرین (home screen) خود در تویئتر گله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسید این تصاویر به ویژگی Magazine Unlock موبایل اضافه شده است. هنگامیکه نمایشگر دستگاه فعال و قفل آن باز می‌شود، این ویژگی مجموعه‌ای از تصاویر را به طور متوالی نمایش می‌دهد.

بسیاری از کاربران با انتشار تصاویری در تویئتر اعلام کردند عکس‌های مختلفی از جمله لینک و لوگوی آژانس مسافرتی مذکور را در لاک اسکرین خود مشاهده کرده‌اند.

هرچند هواوی یا آژانس Booking.com درباره این مشکل هیچ اظهار نظری نکردند اما حساب کاربری رسمی تویئتر هواوی در آلمان به سوالاتی درباره این قابلیت پاسخ داد و از کاربران عذرخواهی کرد. همچنین در ادامه جزئیاتی درباره خاموش کردن این قابلیت را برای کاربران توضیح داد.

این در حالی است که هواوی مجبور شده عرضه نخستین موبایل تاشو خود (Mate X) را به تعویق بیندازد. این شرکت چینی تأیید کرده عرضه نخستین موبایل تاشو خود را به تعویق می‌اندازد تا آزمایش‌های بیشتری روی دستگاه و نمایشگر انعطاف پذیر آن انجام دهد.

کد خبر 4640714

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت هواوی موبایل کاربران اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۶۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر جان بچه‌تان را دوست دارید این فیلم را ببینید + فیلم

دریافت 10 MB

به گزارش همشهری آنلاین،بررسی ها نشان می دهد به دلیل اینکه کودکان سیستم عضلانی ضعیف و شکننده تری نسبت به بزرگسالان دارند زمانی که در صندلی جلو بنشینند، کمربند برای آنها اثری ندارد و با کوچکترین ترمز ناگهانی پرتاب و سر و اندام آنان با متعلقات جلوی خودرو برخورد می کند.

همچنین کودکان در چنین مواقعی درکی از خطر ندارند و به دلیل اندام کوچکشان واکنش مناسبی نخواهند داشت و از این رو بیشترین میزان آسیبها و صدمات از جمله شکستگی دندهها و جمجمه در این حوادث افزایش مییابد.

بسیاری از خودروها دارای سیستم ایربگ و سنسور کیسه هوا در جلوی داشبورد هستند که اگر کیسه هوا با یک ترمز ناگهانی باز شود باعث آسیب به کودک میشود چون این موارد بر اساس جثه و آناتومی بچه طراحی نشده است

کد خبر 846011 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم کودکان خودرو - ایرانی خودرو تصادف

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • مشخصات اصلی اوپو پد ۳ لو رفت
  • ببینید | تصاویری از بارش ناگهانی باران در تهران؛ تگرگ و رعد و برق در راه است
  • محدودیت «تیک‌تاک» در آمریکا احتمالاً هفته آینده به تصویب سنا می‌رسد.
  • بهترین گوشی موبایل در رنج ۲۰ میلیون؛ مقایسه A55 و ردمی نوت 13 پرو پلاس
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت، برای تولید موبایل تسهیلات گرفتند
  • ببینید | اولین نسل موبایل
  • اگر جان بچه‌تان را دوست دارید این فیلم را ببینید + فیلم
  • پلتفرم جامع خدمات به‌زودی راه‌اندازی می‌شود!
  • قابلیت ویژه گوشی پرچم‌دار ۲۰۲۴ هواوی برای اصلاح عکس‌ها با هوش مصنوعی