Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دلیل یکپارچه‌سازی سیستم کنترل و ایمنی خط دو قطارشهری مشهد پنجشنبه و جمعه این هفته سرویس‌دهی نخواهند داشت.

به گزارش قدس آنلاین، وحید مبین‌مقدم مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: با توجه به اینکه پنجشنبه و جمعه تعداد مسافر در خط دو کمتر است، پنجشنبه ۳۰ و جمعه ۳۱ خردادماه خط دو قطارشهری سرویس‌دهی نخواهد داشت و در اختیار پیمانکار برای یکپارچه‌سازی سیستم کنترل و ایمنی این خط قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به درخواست پیمانکار برای یکپارچه‌سازی سیستم کنترل و ایمنی خط دو قطارشهری در راستای راه‌اندازی و تست ادامه مسیر خط دو از ایستگاه میدان شریعتی تا ایستگاه میدان شهید کاوه خط دو پنجشنبه و جمعه به شهروندان سرویس‌دهی نخواهد داشت.

مبین‌مقدم ادامه داد: اقدام فوق مقدمه بهره‌برداری از ادامه مسیر خط دو از میدان شریعتی تا میدان شهید کاوه به صورت گذری از ایستگاه‌های الندشت و کوهسنگی است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد با اشاره به اینکه خط یک همچنان فعال خواهد بود، گفت: خط دو نیز پس از یکپارچه‌سازی سیستم کنترل و ایمنی از صبح شنبه اول تیرماه به صورت روزهای عادی از انتهای طبرسی تا ایستگاه میدان شریعتی اقدام به سرویس‌دهی خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خط دو قطار شهری مشهد سرویس دهی قطار شهری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۶۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین خواجه ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در میدان شهید سلیمانی، بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه موتورسیکلت به راکبی جوان ۲۵ ساله که از طرف سه راه چریف به طرف میدان شهید سلیمانی در حرکت بوده، به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با سنگ بلوار میدان برخورد و موجب مصدومیت راکب و ترک نشین شده که هر ۲ مصدوم بوسیله عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال که در نهایت راکب موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی راکبین موتورسیکلت و بویژه استفاده از کلاه ایمنی گفت: کارشناسان علت تامه این حادثه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه توسط راکب موتورسیکلت اعلام کردند.

کد خبر 6086558

دیگر خبرها

  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد
  • رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 
  • هوش مصنوعی اپل برای زندگی روزمره از راه می رسد
  • شناسایی ۸۳۱ مکان پرخطر در قم