Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون کنترل آفات سازمان حفظ نباتات کشور گفت: یک فروند هواپیمای سمپاشی جهت مقابله با آفت ملخ در شهرستان پارس‌آباد به این شهرستان اعزام خواهد شد. ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، علی مراد سرافرازی ظهر امروز در بازدید وضعیت هجوم آفت ملخ‌های مراکشی و ایتالیایی به مراتع منطقه مغان، از اعزام یک فروند هواپیمای سمپاشی جهت مقابله با آفت ملخ در شهرستان پارس‌آباد به این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با شرکت هواپیمایی خدمات ویژه، هفته پیشرو یک فروند هواپیمای سمپاش جهت سمپاشی و مقابله با آفت ملخ به شهرستان پارس‌آباد اعزام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختصاص 100 میلیارد ریال اعتبار برای مقابله با آفت ملخ صحراییاحتمال حمله موج دوم ‌ملخ ها صحرایی‌ ‌به سیستان و بلوچستان/ شرایط جهاد کشاورزی برای مبارزه ایده‌آل‌ نیستافزایش تراکم ملخ‌ها در فارس؛ لار، کازرون و زرین‌دشت بیشترین میزان آفت را دارند

وی با بیان اینکه تا پایان خرداد ماه سطح مراتعی که در آن عملیات مبارزه با ملخ‌ها انجام یافته است به 30 هزار هکتار خواهد رسید، افزود: مبارزه با ملخ در سطح بیش از 23 هزار هکتار از اراضی مرتعی و کشاورزی شهرستان پارس آباد اجرا شده و تا پایان خرداد این میزان به 30 هزار هکتار خواهد رسید.

معاون کنترل آفات سازمان حفظ نباتات کشور اقدامات انجام شده در مراتع آلوده به آفت ملخ منطقه مغان را بسیار مطلوب برشمرد و تصریح کرد: تاکنون اقدامات مطلوبی در کنترل و مهار آفت ملخ در منطقه مغان صورت گرفته و ادامه اقدامات در این خصوص با هدف کنترل تخم ریزی برای سال زراعی آینده ضروری است.

سرافرازی مبارزه با آفات را امری ضروری عنوان کرد و اظهار کرد: حفظ محصولات کشاورزی استان اردبیل از آفات ضروری بوده و باید همه امکانات در این خصوص بسیج شوند.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۶۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت

مسعود مثنوی اظهار داشت: طی اطلاع مرکز کنترل هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، خبری مبنی بر واژگونی یک‌دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم امداد و نجات شهدای منج شعبه شهرستان لردگان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه

مثنوی با اشاره به اینکه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد، اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از ایمن سازی صحنه حادثه فرد جان باخته را به مراجع مربوطه تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • هشدار به کشاورزان، برای مبارزه با آفات علیه سن گندم
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سمپاشی شد
  • هشدار به کشاورزان ، برای مبارزه با آفات علیه سن گندم
  • باغداران مبارزه به موقع با آفات درختان مرکبات را جدی بگیرند
  • مرحله نخست مبارزه با آفات گیاهان تا اواسط اردیبهشت انجام می‌شود
  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • مبارزه با آفات سن در هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی چهارمحال و بختیاری