Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه معاونت روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش، این آزمون در دو نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۱ و ۱۱ تا ۱۳ و یک نوبت بعدازظهر از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در مراکز تعیین شده، برگزار می‌شود.

بر این اساس، مطابق برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها، این آزمون روی سامانه جامع مدیریت یادگیری آموزش فرهنگیان به نشانی LTMS.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

MEDU.IR برگزار خواهد شد.

آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس دارای ۱۰۰ سوال بوده و زمان پاسخ گویی به سوالات، ۱۰۰ دقیقه است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۶۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تعداد ۱۲۳ حوزه برگزاری کنکور در استان کرمان و ۱۲ هزار و ۷۷۸ نفر داوطلب داریم.

رضا رضایی بعد از ظهر امروز پنجم اردیبهشت ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: از ۳۱ اردیبهشت تا ۲۶ خرداد آزمون‎‌های پایه دهم و یازدهم و از ۳۰ اردیبهشت تا ۲۴ خرداد آزمون‌های پایه دوازدهم برگزار می‌شود.

وی افزود: به دلیل حساسیت حوزه‌های امتحانات نهایی، تجهیزات خریداری و در بسیاری از حوزه‌ها نصب و تجهیزات مابقی تا زمان آغاز امتحانات تامین خواهد شد.

رضایی بیان کرد: ۲۵۴ حوزه اجرایی امتحانات نهایی و ۳۰ حوزه تصحیح در استان کرمان داریم که برای حوزه‌های امتحانی جنوب استان نیاز به تجهیزات سرمایشی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه از فردا نوبت اول کنکور در استان برگزار می‌شود، گفت: بخشی از کار به عهده وزارت علوم و بخشی به عهده وزارت آموزش و پرورش است.

وی افزود: امسال تعداد ۱۲۳ حوزه برگزاری کنکور در استان کرمان و ۱۲ هزار و ۷۷۸ نفر داوطلب داریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • زمان و تعداد سؤالات کنکور ۱۴۰۳+ اینفوگرافیک
  • اینفوگرافی/ زمان و تعداد سؤالات کنکور ۱۴۰۳
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود