Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@17:33:24 GMT

از جهاد سازندگی تا بسیج سازندگی این راه ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۶۴۷۲

از جهاد سازندگی تا بسیج سازندگی این راه ادامه دارد

پس از ادغام نهاد جهاد سازندگی با وزارت کشاورزی در سال ۷۹ ؛ سازمان بسیج سازندگی که به تدبیر حکیمانه مقام عظمای ولایت و با تکیه بر حضور جونان داوطلب جهادگر و مشارکت خیرین دریا دل و مردم عزیز تشکیل و راه اندازی شده است، ادامه دهنده راه پر افتخار آن نهاد عظیم جهاد سازندگی می باشد؛ همزمان با سالرزو تشکیل این نهاد جهادگران بیانیه صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی ؛ در این بیانیه اشاره شده است،  تاریخ گواه آن است که کمتر از ۴ ماه از طلیعه فجر انقلاب اسلامی نگذشته بود که نهاد خود جوش مردمی ، اصیل و مستقل جهاد سازندگی به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با اراده الهی برای رفع محرومیت ها و ترمیم خرابیهای گسترده بجا مانده نظام طاغوت تشکیل گردید .

  حضور بی ریا، خالصانه و فداکارانه جهادگران عرصه محرومیت زدایی در آن نهاد مقدس برگ زرینی در تاریخ پر شکوه انقلاب اسلامی رقم زده است که بعد از گذشت چهار دهه هنوز هم طعم شیرین آن خدمات ارزنده و گسترده جهاد سازندگی در کام مردم عزیز ایران اسلامی باقی است . بی شک مجاهدت های هزاران جهادگر مخلص در بدو انقلاب جایی که سال ها خرابی و ویرانی به جای گذاشته را باید کنار می زدند و روحیه و نشاط انقلاب را در دل محرومین و مستضعفین می کاشتند و در جنگ تحمیلی نیز اگر نبود تلاش هزاران جهادگر در قالب سنگر سازان بی سنگر این پیروزی شکوهمند با این اقتدار شاید به دست نمی آمد. دلیل این مدعا تقدیم بیش از ۳ هزار شهید جهادگر بعنوان سنگر سازان بی سنگر در هشت سال دفاع مقدس و سایر عرصه های جهاد سازندگی است .   در این بیانیه اشاره شده است که ؛ اینک که در آستانه ۲۷ ام خرداد قرار داریم بر خود فرض می دانیم چهلمین سالروز تاسیس آن نهاد مقدس را به همه پیشکسوتان عرصه جهاد ملت شریف تبریک عرض نمائیم و اعلام می داریم پس از ادغام آن نهاد خدمت رسان با وزارت کشاورزی در سال ۷۹ ؛ سازمان بسیج سازندگی که به تدبیر حکیمانه مقام  عظمای ولایت و با تکیه بر حضور جوانان داوطلب جهادگر و مشارکت خیرین دریا دل و مردم عزیز تشکیل و راه اندازی شده است، ادامه دهنده راه پر افتخار آن نهاد عظیم جهاد سازندگی می باشد و ایمان داریم با توفیقات الهی و هدایت های روشنگرانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی این مسیر پر برکت تا تحقق کامل آرمان های جهاد سازندگی ادامه خواهد داشت .

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۶۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ جمشیدی افزود: در این آئین یاد و خاطره شهید هنرمند مرتضی آوینی که در بیستم فروردین ماه در منطقه فکه خوزستان در حین فیلم برداری به شهادت رسیده بود و همین طور شهید شاخص بسیج هنرمندان کشور شهید مجید فریدفر گرامی داشته شد. 
وی با اشاره به اینکه همچنین آیینی به مناسبت سالروز تاسیس بسیج هنرمندان در بیستم فروردین ماه برگزار شد ادامه داد: به ۱۰ نفر از مدیران کانون‌های بسیج هنرمندان، مسئولان انجمن‌های ادبی هنری و مسئولان فضای مجازی بسیج هنرمندان تجلیل شد. 
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان گفت: این سازمان با دوهزار عضو در استان با فعالیت‌هایی مانند کارگاه‌های توانمندسازی مختلف از جمله عکاسی، بازیگری برای هنرمندان بسیجی و نشست هم اندیشی هنرمندان فعالیت می‌کند. 
سرهنگ جمشیدی افزود: در سطح استان ۵ کانون بسیج هنرمندان فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود
  • گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج
  • تحول آوینی منجر به نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت شد
  • رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است
  • عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های سپاه پاسداران بود
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • عنوان: مراسم گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی-زنجان