Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه دانشگاه پیام نور، تفاهم نامه همکاری مشترک بین این دانشگاه و سازمان نظام پرستاری کشور در حاشیه اولین رویداد ملی کارآفرینی مراقبت و سالمندی در سازمان مرکزی پیام نور به امضا رسید.

این تفاهم نامه با موضوع؛ «طراحی و اجرای پروژه‌های آموزشی، پژوهشی و کاربردی مشترک مورد نیاز براساس اهداف تعیین شده طرفین»، «همکاری متقابل در اجرای طرح‌های مطالعاتی و پژوهشی مشترک براساس اولویت‌ها واهداف تعیین شده طرفین»، «برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت در حوزه‌های تخصصی و همکاری در اجرای مشترک دوره های آموزشی با تأکید بر دانشجویان، دانش‌آموختگان در زمینه‌های مرتبط علمی و عملی مورد توافق طرفین»، «برگزاری سمینارها و کارگاه‌های آموزشی مشترک برای کلیه مخاطبین طرفین» و «همکاری در تدوین و تولید محتوای آموزشی و الکترونیکی، نرم‌افزارها و فیلم های آموزشی، علمی و پژوهشی مورد نیاز نظام پرستاری و جامعه سلامت کشور» بین دانشگاه پیام نور و سازمان نظام پرستاری امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این تفاهم نامه، طرفین متعهد شدند؛ از قابلیت‌ها و توانمندی های یکدیگر در حوزه عملیاتی شدن فعالیت های مشترک استفاده کنند و حقوق مادی و معنوی در خصوص نتایج حاصل از فعالیت های مشترک را به نحوی که این اقدامات منجر به تولید دانش فنی و دستاوردی نوینی شود؛ به رسمیت بشناسند.

دو انتصاب در دانشگاه شهید بهشتی

سید حسن صدوق، رئیس دانشگاه شهید بهشتی طی احکامی جداگانه علیرضا شاملی سندی، استادیار دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر را به عنوان سرپرست گروه نرم افزار و سیستم های اطلاعاتی و کیان سهیل، استادیار دانشکده ادبیات و علوم انسانی را از سمت سرپرست به مدیر گروه زبان و ادبیات انگلیسی منصوب کرد.

دستور العمل غیبت در امتحانات نیمسال دوم ۹۸-۹۷ دانشگاه شهید بهشتی

دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی حداکثر تا پایان وقت اداری یک روز بعد از امتحان باید وضعیت حضور و غیاب را در هریک از دروس نظری و عملی در سیستم گلستان ثبت کنند.

یادآور می شود؛ در صورت ثبت نکردن غیبت توسط کارشناسان آموزش در زمان ورود و همچنین قفل نمرات توسط استادان، برای دانشجویان و اساتید در سیستم گلستان مشکل ایجاد می شود.

دانشجویان به منظور کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه شهید بهشتی مراجعه کنند.

پیشتازی دانشگاه پیام نور در ارائه پایان نامه با موضوع تحریم

غلامرضا بخشی خانیکی، رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران با بیان اینکه این دانشگاه در ارائه پایان نامه با موضوع تحریم پیشتاز است؛ اظهار داشت: براساس اعلام پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)، ۸۷۲ پایان نامه در ۳۵ سال گذشته به موضوع تحریم پرداخته است که ۱۷۲ مورد از آن به سال ۹۶ اختصاص دارد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۶۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مختارزاده مدیرتوزیع برق خوی از امضای تفاهم‌نامه مشترک این مدیریت با صنایع این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان و در راستای برنامه ریزی جهت گذر موفق از پیک، تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق با صنایع شهرستان خوی امضا شد و تا آغاز ایام پیک بار امسال این تفاهم‌نامه در سایر حوزه‌ها نیز امضا خواهد شد. 
وی با بیان اینکه انعقاد تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق با هدف کاهش مصرف مشترکان در ساعات اوج مصرف و تامین برق پایدار مشترکان خانگی انجام می‌شود، عنوان کرد: هرساله پیش از ایام پیک بار تابستان، تفاهم‌نامه‌های مشترکی با مشترکان حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و ... منعقد می‌شود که در آن مشترکان متعهد می‌شوند که میزان مصرف برق خود را در ساعات اوج مصرف بر اساس تفاهم صورت گرفته کاهش داده و یا نسبت به تغییر شیفت کاری به ساعات غیرپیک، روز‌های تعطیل هفته و یا ساعت کم‌باری اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه