Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «بی صدا حلزون» به کارگردانی بهرنگ دزفولی‌زاده که بخش عمده تولید آن در سکوت خبری انجام شد، به هفته پایانی فیلمبرداری رسید.

«بی‌صدا حلزون» اولین فیلم بلند سینمایی بهرنگ دزفولی‌زاده است که در بیش از ۳۰ لوکیشن فیلمبرداری شده است.

هانیه توسلی، مهران احمدی، پدرام شریفی، محسن کیایی، علیرضا جلالی‌تبار، بهنوش بختیاری، بیژن بافکار و شیرین ولی‌پور بازیگران «بی‌صدا حلزون» هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«بی صدا حلزون» داستان زنی است که بین احساس و منطقش در حال تصمیم‌گیری است.

عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده: محمد رهگذر، کارگردان: بهرنگ دزفولی‌زاده، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا جهان‌پناه، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: ایمان غیرتمند، منشی صحنه: شیدا باسمه‌چی، مدیر صدابرداری: مهدی ابراهیم‌زاده، صداگذار: فرامرز ابوالصدق، مدیر تولید: مجتبی متولی، طراح گریم: سودابه خسروی، طراح صحنه و لباس: افسانه صمدزاده، تدوین: سپیده عبدالوهاب، عکاس: مریم مَجد، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا، مدیر تدارکات: نادر محمدی، مشاور تهیه‌کننده: مهدی نریمانی، سرمایه‌گذار: بیژن بافکار، مشاور سرمایه‌گذار: نیما رضازاده، تهیه‌کننده: مرتضی شایسته، پخش از هدایت فیلم.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فیلم سینمایی هانیه توسلی محسن کیایی بهنوش بختياری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۶۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرورش‌دهنده حلزون در شهرضا به مراجع قضایی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر از اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهرضا، فردی که به صورت غیر مجاز اقدام به نگهداری، پرورش، خرید و فروش حلزون می‌کرد، با استناد به بند ج ماده ۱۰ و هفت قانون شکار و صید مواد یک و هشت قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و تبصره یک ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی به مرجع قضائی معرفی شد.

تعداد حلزون‌های مربوط به این تخلف به بیش از صد هزار عدد می‌رسید که با تشکیل و ارجاع پرونده، موارد تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6086728

دیگر خبرها

  • (تصویر) تیپ ورزشی جدید بهنوش طباطبایی
  • پرورش‌دهنده حلزون در شهرضا به مراجع قضایی معرفی شد
  • کشف صد هزار حلزون در شهرضا
  • تحقق شعار سال در گروی نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان
  • تبرئه جام جم از شکایت فیلیمو
  • منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • تصویر بهنوش بختیاری در حرم امام رضا وایرال شد + عکس
  • اجرای طرح نظارت و کنترل از بیش از هزار جایگاه عرضه سوخت
  • شهید خردسال در قاب «آن دو»/ رونمایی از پوستر فیلم
  • بهره مندی ۳۶ هزار کودک دزفولی از خدمات فلورایدتراپی