Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@15:50:23 GMT

بختیاری زاده: مشکلی با مجیدی ندارم، قبلا جدا شدم

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۶۷۲۳

بختیاری زاده: مشکلی با مجیدی ندارم، قبلا جدا شدم

سهراب بختیاری زاده می گوید هیچ مشکلی با فرهاد مجیدی ندارم و قبل از اینکه مجیدی انتخاب شود، تصمیم به جدایی از تیم امید گرفته است.

 

سهراب بختیاری زاده مربی سابق تیم امید ایران در مورد دلیل جدایی اش از این تیم پس از انتخاب فرهاد مجدی در گفتگو با "ورزش سه" توضیح داد: من قبل از اینکه فرهاد بیاید کارم با تیم امید تمام شده بود و با آقای استیلی در این مورد صحبت کرده بودیم و به این جمع بندی رسیدیم که قطع همکاری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل فرهاد کارم تمام شده بود.


او حرف هایش را ادامه داد و گفت: قرار بود چون تیم امید مربی نداشت، یک اردوی 10 روز را برگزار کنیم که بعد گفتند بدون سرمربی تیم اردو برگزار نکند تا مربی انتخاب شود و این اردو هم برگزار نشد.


بختیاری زاده اضافه کرد: بعد هم فرهاد با من تماس گرفت و صحبت کردیم. به فرهاد توضیح دادم که قبل از شما کارم شده بود و می خواهم کارم را در جایی دیگر ادامه دهم.


بازیکن سابق تیم ملی و زننده یکی از گل های ایران در جام جهانی 2006 مقابل آنگولا در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای آینده اش دارد، بیان کرد: می خواهم در فوتبال باشگاهی به کارم ادامه دهم.
از بختیاری زاده در مورد اینکه آیا برای حضور در استقلال به عنوان دستیار استراماچونی با او صحبت شده هم پرسیدیم که البته پاسخ او منفی بود.

 

سهراب بختیاری‌زاده تیم امید ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها سهراب بختیاری زاده تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۶۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت ژاوی از روزنامه‌نگار معروف

به گزارش "ورزش سه"، روز چهارشنبه خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ژاوی از مانوئل ژابویس، روزنامه‌نگار، به دلیل ادعاهای نادرست مبنی بر تبادل پیامک بین آنها شکایت کرده است.

اکنون مارکا گزارش داده است که ژاوی علیه یک روزنامه‌نگار دیگر هم اقدام قانونی انجام داده است. خاوی میگل که در بین بارسایی‌ها شناخته‌شده است، قبلا ادعا کرده بود که ژاوی هرناندز از دستیارانش در مورد نشت اطلاعات از رختکن پرس‌وجو کرده است.

در بخشی از آن خبر آمده بود که ژاوی تلفن‌های همراه همه اعضای کادر فنی را جمع کرده تا با بررسی و مشاهده مکالمات واتساپ جاسوس رختکن را شناسایی کند.

همچنین گفته شده بود که برخی از جلسات فنی تیم فقط در حضور ژاوی و بازیکنان برگزار شده و دستیاران سرمربی اسپانیایی از این جلسات کنار گذاشته شده‌اند.

بارسلونا قبلا این اخبار را با بیانیه‌هایی رد کرده است اما ژاوی تصمیم گرفته خودش هم علیه این روزنامه‌نگار شکایت کند. میگل حالا مهلتی برای اصلاح خبر و عذرخواهی خواهد داشت و در صورتی که این اتفاق رخ ندهد، ژاوی پروسه شکایت را ادامه خواهد داد.

در ماه‌های اخیر، روابط بین ژاوی و بخش‌های خاصی از رسانه‌ها تیره شده است و سرمربی بارسلونا از آنها برای فشار بی‌مورد به تیم انتقاد کرده است.

دیگر خبرها

  • شکایت ژاوی از روزنامه‌نگار معروف
  • (عکس) تصویر عاشقانه فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • عکس| گشت‌وگذار فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • فرهاد مجیدی در دبی رویت شد + عکس
  • (عکس) تعطیلات نوروزی فرهاد مجیدی با یک مهمان ویژه
  • پیشنهادات جدید تیم های اماراتی به فرهاد مجیدی
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی