Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اولین جلسه دادگاه متهمان حادثه سقوط اتوبوس دانشگاه آزاد با حضور شکات، متهمان و وکلای مدافع در مجتمع قضایی کارکنان دولت برگزار شد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، اولین جلسه محاکمه متهمان پرونده حادثه سقوط اتوبوس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران صبح امروز در شعبه ۱۰۵۷ مجتمع کارکنان دولت به ریاست قاضی عالیشاه به صورت علنی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دادگاه که شکات، متهمان، وکلای مدافع، خانواده جانباختگان و نیز تعدادی از مصدومان حضور داشتند نماینده دادستان به قرائت کیفرخواست پرداخت و در ادامه شکات، شکایت خود را مطرح کردند.

پس از استماع شکایت شکات و دفاعیات متهمان، قاضی عالیشاه ختم جلسه امروز را اعلام کرد و گفت: جلسه بعدی رسیدگی متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری میزان، ۵ دیماه ۱۳۹۷ یک دستگاه اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات تهران که در حال انتقال دانشجویان بود، دچار واژگونی شد که ۱۰ کشته و ۲۸ مصدوم برجای گذاشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قاضی عالیشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیررییسی از برگزارکنندگان جشن محفل امام حسنی‌هادراستادیوم آزادی

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت امروز چهارشنبه هشتم فروردین ۱۴۰۳ با حضور خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در رابطه با برگزاری محفل امام حسنی‌ها در مجموعه ورزشی آزادی گفت: رییس جمهور در جلسه امروز هیات دولت از این برنامه تقدیر کردند. مجموعه نهادهای فرهنگی کشور با همدلی مدتی است برای مناسبت‌های دینی چنین فعالیت‌هایی انجام می‌دهند.

وی افزود: از عزیزانی که چنین مراسم شوانگیز و پر از نشاط و شادابی دینی را تدارک دیده اند قدردانی می‌کنم.

کد خبر 6063430

دیگر خبرها

  • سقوط آزاد ین
  • اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس برگزار شد/ مسیر‌های خدمات دهی اتوبوس و‌تاکسی و مترو مشخص گردید 
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • میزان تخصیص ارز در سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است
  • رییسی وزارت نفت را مکلف به ارائه برنامه خود جهت تحقق شعار کرد
  • رسیدگی فوری و ابلاغ ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد جدید | سخنگوی دولت خبر داد؛ افزایش جریمه رانندگی تصویب شد
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ
  • تقدیررییسی از برگزارکنندگان جشن محفل امام حسنی‌هادراستادیوم آزادی
  • پرسپولیس امروز هم سرمربی ندارد
  • اوسمار به تمرین امروز هم نمی‌رسد