Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@22:00:01 GMT

قوه قضاییه به ورود زنان به ورزشگاه ورود کند

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۶۹۰۱

دوم مهر 1394 روزنامه آمریکا یی «وال‌استریت ژورنال» در مقاله‌ای به قلم "پیتر کوهانلو" مدیر مرکز اکثریت ایرانی‌های ساکن آمریکا، سیاست‌های فعلی ایالات متحده را برای تغییر رفتار و تغییر نظام ایران  زیر سوال برده و راه‌کارهای دیگری را در این باره پیشنهاد می‌دهد.     اخبار سیاسی- این روزنامه نگار امریکایی جمهوری خواه معتقد است که دستیابی به چنین تغییری به بیش از امید نیاز دارد و این کار نیازمند نقشه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نقشه براندازی نظام را اینگونه شرح می دهد که یکی از موارد مهم آن این است:      سازمان‌های مدنی آمریکایی نیز باید صدای زنان ایرانی را در هر زمانی به گوش دنیا برسانند. فدراسیون‌های ورزشی از قبیل کمیته بین‌المللی المپیک باید نظام ایران را به خاطر تبعیض علیه زنان و راه ندادن آنها به ورزشگاه‌ها تنبیه نمایند تا این امر محقق شود. تقبیح دولت‌مردان ایرانی در ملاء‌عام می‌تواند ادعای آنها در خصوص اینکه ایران مستعدترین کشور در خاورمیانه برای پیشرفت است را تضعیف نماید.    به دنبال این سند شهین دخت مولاوردی معاون وقت زنان ریاست جمهوری طرح ورود زنان به ورزشگاه ها را مطرح کرد حال آنکه در بازی های مربوط به زنان هیچ زن طرفداری حضور پیدا نمی کند بلکه زنان اصلاح طلب تمام تلاش خود را برای ورود زنان به بازی های مردان به نمایش در آوردند.   بازی های والیبال مهم ترین نقطه هدف اصلاح طلبان و عوامل داخلی طرح براندازی نظام بود. تا جایی که بعد از ورود زنان به استادیوم آزادی و همچنین در جریان مسابقات والیبال در تبریز مراجع عظام تقلید با موضع گیری این مسئله را خلاف موازین شرعی دانسته و رسانه ها نیز با انتشار دستخط رهبر انقلاب در زمان ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد اعلام کردند ورود زنان به استادیوم مردان خلاف موازین شرع و قانون است.     مستند خارج از دید هم در یک قسمت مجزا به برنامه براندازان نظام با استفاده از ورد زنان به ورزشگاه پرداخت و به صورت جامع از طرح ریزی و اهداف شوم پشت پرده مدعیان ورود به ورزشگاه پرده برداشت که در رسانه ملی پخش شد.   فیلم این مستند را اینجا ببینید   همان زمان قوه قضائیه با ورود به این مسئله و ارسال نامه به ورزشگاه ها هر نوع ورود بانوان به ورزش مردان را خلاف قانون اعلام کردند و خواستار جلوگیری از این موضوع شدند.       اما روز گذشته در جریان بازی ایران و کانادا اتفاق تازه ای افتاد و دولت با ارائه سوبسید ویژه بلیت بانوان را نیم بها توزیع کرد تا شاهد ورود 800 نفر زن به استادیوم ارومیه باشیم. موضوعی که شرعا و قانونا محل اشکال است. و در جریان این بازی آنگونه که برخی از رسانه های معاند فیلم آن را منتشر نموده اند زنان به رقص و پایکوبی پرداختند!   حال سوال اینجاست که چرا قوه قضائیه تکلیف ورود زنان به ورزشگاه را علی رغم اخطار های چند باره مراجع عظام تقلید روشن و با متخلفان برخورد نمی کند؟!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آمریکا نظام ایران فدراسیون های ورزشی المپیک دولت آمریکا ورزشگاه نظام ایران ورود زنان به ورزشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۶۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار

 دبیرکل هیئت فوتبال استان مرکزی از ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) اراک به دلیل مشکلات استانداردی در ورزشگاه خبر داد.

محسن صادقی در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک اظهار داشت: شهر اراک از جمله شهرهایی بود که با مجوزهای سازمان لیگ درب ورزشگاه‌ها را به روی بانوان باز کرد و تلاش شد با همکاری هیئت فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان، فراجا، باشگاه آلومینیوم زمینه حضور امن و مطلوب بانوان را فراهم آوریم و جزو نخستین شهرهای کشور برای حضور بانوان علاقه‌مند به فوتبال بودیم، چراکه نگاه ما به این بود باید بانوان نیز با ایجاد بسترهای مناسب از نزدیک از تماشای بازی‌ها لذت ببرند.

وی افزود: با این وجود، سازمان لیگ  فوتبال درخصوص رفع نواقص تذکراتی ارائه کرده بود که متأسفانه برخی انجام نشده که همین امر سبب شد تا ورود بانوان به ورزشگاه به سبب استاندارد و مهیا نبودن ورزشگاه برای ورود بانوان ممنوع باشد و نتوانیم در بازی‌ها پذیرش بانوان را به مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) اراک داشته باشیم.

دبیرکل هیئت فوتبال استان مرکزی عنوان کرد: سازمان لیگ امروز با ارسال نامه‌ای اعلام کرد به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی(ره) اراک که منجر به عدم تأمین و به‌کارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان شده، همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تأمین ایمنی بانوان، این ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان است.

صادقی ادامه داد: در نامه سازمان لیگ تأکید شده که باشگاه فرهنگی و ورزشی آلومینیوم اراک موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع کند تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته و ایجاد شرایط ایمنی نسبت به حضور بانوان تصمیم‌گیری شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اجازه حضور بانوان هوادار نساجی فقط در تمرینات! حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع

دیگر خبرها

  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • فیلمی ناب از بازار تهران در حدود ۱۲۰ سال قبل / لباس پوشین مردان و زنان تهرانی جالب است (فیلم)
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند