Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@11:59:41 GMT

جلب رضایت ایثارگران با ارائه خدمات درمانی

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۶۹۶۴

جلب رضایت ایثارگران با ارائه خدمات درمانی

خدمات بهداشتی و درمانی بنیاد در بخش‌های مختلف تقسیم‌بندی شده‌اند و با توجه به اهمیت بحث درمان تلاش شده رضایت حداکثری جامعه شاهد و ایثارگر را جلب شود.

عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با سفر به شهرستان شهرضا در استان اصفهان در گردهمایی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان‌های شهرضا و دهاقان با بیان این مطلب گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران بر اساس ضوابط و مقررات قانونی، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کند و خدمات درمانی به‌گونه‌ای تدوین و مدیریت شده که با استفاده از توان درمانی و پزشکی داخل کشور و نیز ظرفیت تخصصی و درمانی خارج از کشور تمام نیازهای پزشکی و درمانی ایثارگران رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسپور همچنین در دیدار با ایثارگران این شهرستان به سوالات آن‌ها پاسخ داد و تصمیماتی نیز در خصوص مشکلات حوزه درمان از جمله عقد قرارداد شرکت بیمه دی با چند داروخانه اتخاذ شد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۶۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۱۳ پرونده تخلف در حوزه پزشکی به تعزیرات حکومتی دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، دکتر محمدرضا ابیض افزود :  در کمیسیون ماده ۱۱ تخلفات حوزه درمان که در  معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول برگزار شد، ۳۴ پرونده مربوط به تخلفات پزشکی مورد بررسی قرار گرفت.

وی صیانت از حقوق بیماران را خط قرمز دانشگاه علوم پزشکی دزفول عنوان کرد و ادامه داد  : در همین راستا، ۱۳ مورد اضافه دریافت شامل زیرمیزی، وجه مازاد خارج از تعرفه و تحمیل خدمات درمانی غیر لازم   کشف و پرونده متخلفان   به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است .

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول  همچنین به پلمپ سه مرکز درمانی اشاره کرد و اظهار کرد: دو مرکز غیرمجاز دندانپزشکی و یک مرکز لیزر به علت فعالیت غیر مجاز مهر و موم شد و پرونده آنها به دادگاه انقلاب ارجاع داده خواهد شد.

دکتر ابیض  از ارجاع پنج پرونده تخلفاتی به سازمان نظام پزشکی خبر داد و گفت: یک پرونده قصور پزشکی و چهار پرونده عدم رعایت حقوق بیمار به سازمان نظام پزشکی ارجاع داده شد.

وی افزود :   تعرفه های پزشکی سال ۱۴۰۳ به کلیه مراکز درمانی و پزشکان شهرستان دزفول ابلاغ شده لذا هیچ پزشکی حق ندارد مبلغی را مازاد بر آنچه که برابر تعرفه به عنوان حق ویزیت و یا خدمات درمانی از سوی وزارت بهداشت، تعیین گردیده از مریض دریافت نماید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول از شهروندان خواست در صورت مشاهده   تخلفات  با سامانه تلفنی ۱۹۰ در وزارت بهداشت تماس گرفته و یا به صورت حضوری با مراجعه به واحد رسیدگی به شکایات معاونت درمان دزفول، مراتب شکایت خود را اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد قانونی شود.

 

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی
  • اعلام سرانه بیمه درمان پرداختی دهک‌های اول تا نهم/ فرانشیز بستری مددجویان «صفر» شد
  • ۱۳ پرونده تخلف پزشکی به اداره تعزیرات دزفول ارسال شد
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد
  • ارسال ۱۳ پرونده تخلف در حوزه پزشکی به تعزیرات حکومتی دزفول
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • «تشخیص طبی» پیش شرط خدمات درمانی است
  • افزایش خودسرانه تعرفه‌های درمان خط قرمز علوم پزشکی همدان است
  • خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در کرمانشاه ارائه می‌شود